خبرهای داغ:

رونمایی از تندیس قاریان مهاجرا الی الله/حضور 600 نخبه قرآنی در کرمانشاه

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در روز افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم از تندیس چند قاری کشورمان که در حادثه فاجعه منا مهاجرا الی الله شده و به سوی ابدیت پرکشیدند رونمایی می شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۰۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام حسین قبادی در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قران کریم که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تندیس این مهاجران الی الله روز بیست و هشتم آذرماه و قبل از آغاز مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم توسط مسئولان در بوستان مقابل سالن انتظار رونمایی می شود.
وی ادامه داد: مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 600 نخبه قرآنی تا پنجم دی ماه در دو سالن انتظار و بعثت کرمانشاه برگزار می شود که مسابقات بخش آقایان در سالن انتظار و مسابقات بخش خواهران نیز در مجتمع بعثت کرمانشاه خواهد بود.
حجت الاسلام قبادی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز 28 آذر و مراسم اختتامیه نیز عصر روز پنجم دی در سالن انتظار کرمانشاه برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات هر روز در سه وقت شخص برگزار می شود، گفت: زمان اول از ساعت 8 تا 12، تایم دوم از 14:30 تا 17:30 و تایم سوم نیز از 18:30 تا 22 خواهد بود.
وی یادآور شد: در طول یک هفته برپایی مسابقات، 75 محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان برجسته در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام قبادی در ادامه از تدارک لازم برای حضور 10 هزار و 800 مهمان برای حضور در مسابقات و تماشای آن خبر داد و گفت: سهمیه دستگاه های اجرایی که به همراه خانواده های خود بتوانند در محل مسابقات حضور یابند به زودی اعلام می شود.
وی همچنین از دعوت تنی چند از اساتید قرآنی برای آموزش نخبگان قرآنی استان که قرار است در مسابقات سراسری حضور پیدا کنند خبر داد.
ارسال نظرات