خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم:

بیش از یک تن مواد مخدر در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله‌ انواع مواد مخدر به وزن یک هزار و 100 کیلوگرم در جاده‌های مواصلاتی استان قم خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی قم به کریدور وحشت برای قاچاقچیان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۰۶۰۷۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاظم مجتبایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از جدیدترین محموله مواد مخدر کشف شده در راه‌های مواصلاتی استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف محموله‌ای به وزن یک هزار و 100 کیلوگرم انواع مخدر در مدت زمان 48 ساعت گذشته در جاده‌های مواصلاتی استان قم خبر داد.

وی اظهار کرد: این کشفیات با رصد عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم انجام شده و در حال حاضر راه‌های مواصلاتی استان قم را به کریدور وحشت برای قاچاقچیان تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشفیات قابل توجهی که در این مدت صورت گرفته است، تصریح کرد: میزان کشفیات در 9 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه با افزایش 48 درصدی روبه‌رو شده است.

وی عملیات‌های کشف مواد مخدر را یک اقدام ملی و فرااستانی ذکر کرد و گفت: این حرکت با توجه به اینکه یک حرکت ملی است، مردم استان این عملیات را چندان حس نمی‌کنند.

مجتبایی ادامه داد: مردم استان زمانی فعالیت پلیس را در مبارزه با مواد مخدر حس می‌کنند که معتاد تابلو در سطح استان مشاهده نشود و نشانگاه‌ها و محل‌های توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی شود و مورد برخورد قرار گیرد که در این زمینه هم پلیس مبارزه با مواد مخدر فعالیت خوبی داشته است.

وی همچنین از شناسایی بیش از 120 نقطه آلوده در استان قم در 9 ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: این نقاط در سطح استان شناسایی و پاکسازی شدند و در این راستا 4 هزار فروشنده خرد و معتاد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با هشدار جدی به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: راه‌های مواصلاتی قم مسیر امنی برای مواد مخدر نبوده و با هوشیاری و توان عملیاتی پلیس برخورد جدی‌تری را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به انواع مخدری که در این محموله کشف شده است، گفت: معمولا مواد مخدری که کشف می‌شود تریاک، حشیش، مرفین، هروئین و سایر مواد مخدر است و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در مدت 9 ماه گذشته 4.5 تن مواد مخدر کشف کرده است که افزایش 48 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مجتبایی با اشاره به محموله کشف شده است، گفت: این محوله از استان‌های شرقی بارگیری شده و مقرر بود که در مرکز، غرب و شمال کشور توزیع شود که در قم کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه سیستم اطلاعاتی و پایش اطلاعاتی زمان نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: برخی کشفیات ما اطلاعات آن مربوط به گذشته است و در این راستا سه نفر با دو خودروی سبک و سنگین دستگیر شدند که محموله کشف شده در خودروی سنگین جاسازی شده بود.



ارسال نظرات