خبرهای داغ:
سخنگوی جبهه مقاومت مردمی در فلسطین:

انتفاضه سوم ضربه سنگینی به تئوری مذاکره در فلسطین زده است

سخنگوی جبهه مقاومت مردمی در فلسطین گفت: انتفاضه به عنوان حرکت مردمی که از بدنه جامعه آغاز شده ضربه سنگینی به تئوری دو دولتی و مذاکره در فلسطین زده است به همین علت ملل مختلف باید به دنبال حمایت از این حرکت باشند.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۶۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، خالدالازبط ظهر امروز طی ارتباط زنده تصویری با شرکت‌کنندگان مراسم یادبود شهدای انتفاضه سوم که در سالن همایش شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، از توجه مردم ایران به وضعیت فلسطین تشکر و اظهار کرد: امیدواریم به زودی آزادی فلسطین را با یکدیگر جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه اکنون مقاومت مردمی مقابل شلیک‌های رژیم صهیونیستی ایستاده است، گفت: به فضل خداوند شاهد انتفاضه سوم و شجاعت جوانان فلسطینی در قلب رژیم صهیونیستی هستیم.

سخنگوی جبهه مقاومت مردمی در فلسطین هدف اصلی انتفاضه سوم را آزادسازی فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در جنایات خود تنها نیست و هم‌پیمان‌هایی در کشورهای غربی و عربی هستند که او را یاری می‌کنند، اما در مقابل این امر همیاری ایران و برخی دیگر از ملت‌ها در تحقق اهداف انتفاضه موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بسیاری برای تخریب چهره حقیقی جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: ایران اسلامی و فلسطین در محور مبارزه با استکبار تنها نیستند اما جریانات سیاسی بسیاری برای ضربه‌ زدن به این محور تلاش می‌کنند.

خالدالازبط انتفاضه سوم را راهکاری برای رسیدن به وحدت فلسطینی‌ها دانست و افزود: انتفاضه به عنوان حرکت مردمی که از بدنه جامعه آغاز شده، ضربه سنگینی به تئوری دو دولتی و مذاکره در فلسطین زده است به همین علت ملل مختلف باید به دنبال حمایت از این حرکت باشند.



ارسال نظرات