خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

پیام شهدا حفاظت و پاسداری از ارزش های اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب، پیام شهدا را حفاظت و پاسداری از ارزش های اسلامی ذکر کرد.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۳۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، اسماعیل شامحمدی در یادواره شهید حسن قهرمانپور که با حضور مسئولان و خانواده های شهدا در روستای کل داوود دهستان قلعه شاهین از توابع شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد گفت: شهدا با بهره گیری از مکتب عاشورا و با گذشتن از جان و مال خود درس مقاومت و ایستادگی به ما آموختند.
وی ثبات، امنیت و اقتدار کنونی نظام اسلامی را مرهون جانفشانی های رزمندگان اسلام و خودن پاک شهدا توصیف کرد و اظهار داشت: تنها راه رستگاری انسان ها جان دادن و شهید شدن در راه خداست که شهدا به خوبی این مطلب را درک کردند و در نهایت به معبود خود رسیدند.
وی ترویج و نهادنیه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه را رمز بقا و ثبات نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ترویج و گسترش یابد که در صورت تحقق این مهم نظام اسلامی از تمامی توطئه ها و دسایس سازمان دشمنان در امان خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج و نهادینه کردن پیام شهدا و انتقال ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به ویژه در بین جوانان ذکر کرد و افزود: عملکرد بسیج چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی بی بدیل است.
حجت الاسلام شامحمدی با اشاره ملاک و معیارهای ارزشی شهدای فرهنگی اضافه کرد: شهدای فرهنگی و همه شهدا دارای کمال در ایمان و اعتقاد راسخ بودند و با آگاهی کامل در این مسیر قدم گذاشتند و به بالاترین درجه تقوا رسیدند.
وی گفت: نقش معلمان، همه دلسوزان و اصحاب رسانه این است که باورهای بسیج را به فرهنگی عمومی تبدیل کنند و برای دانش آموزان و نسل جدید به روشنگری بپردازند.
شهید حسن قهرمانی در تاریخ 3/1/1360 در محل روستای کل داوود از روستاهای دهستان قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب به فیض رفیع شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات