خبرهای داغ:
صبح امروز آغاز شد؛

نخستین دوره خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج استان گلستان

کد خبر: ۸۶۰۷۸۰۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، از صبح امروز و از لحظات پیش دوره آموزشی خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج استان گلستان کار خود را آغاز کرده است.

این دوره به مدت یک روز و با کلاس‎های آموزش خبرنگاری از قبیل اصول خبرنویسی، عکاسی خبری، گزارش نویسی و گفت‎گوی کوتاه، تیتر زنی و سوژه‎یابی برگزار می‎شود.

256 نفر متقاضی شرکت در باشگاه خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان گلستان بودند و امروز بیش از 200 نفر از این افراد در این دوره خبرنگاری شرکت کردند.

محمد زنگویی سرپرست خبرگزاری بسیج استان گلستان با بیان اینکه خبرگزاری بسیج در صدد معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی ، گفتمان ولایت و ظرفیت‎های استان گلستان است، ابراز داشت: امروز رسانه‎های غرب به دنبال تخریب چهره انقلاب اسلامی هستند ویکی از وظایف نیروهای انقلابی امروز اطلاع رسانی درست و صحیح به جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه جهانی با جنگ اطلاع‎رسانی رو به رو است، گفت: یکی از وظایف رسانه‎های انقلاب اسلامی امروزه این است که با اطلاع‎رسانی درست، دقیق و به موقع مانع از انحراف فکری در جامعه شوند.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به بصیرت افزایی تاکید فراوانی دارد، گفت: اطلاع‎رسانی درست مانع از انحراف فکری در جامعه می‎شود و قطعا با اطلاع‎رسانی شفاف در جامعه مواضع انقلاب اسلامی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار