خبرهای داغ:

پژوهشگران برتر علوم انسانی در نخستین جشنواره سلمان فارسی تجلیل شدند

نخستین جشنواره سلمان فارسی ویژه علوم انسانی اسلامی نیروهای مسلح در قم برگزار شده و طی آن از پژوهشگران برتر این عرصه تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۱۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، نخستین جشنواره سلمان فارسی ویژه علوم انسانی اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی رسول اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.

در این همایش که آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، فرماندهان نیروهای مسلح و جمع کثیری از دانش‌پژوهان و محققان علوم انسانی و اسلامی حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخستین سخنران این مراسم بود که ضمن خیرمقدم به ارائه گزارشی از برگزاری این همایش پرداخت.

سپس آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در باب اهمیت علوم انسانی در سطح جامعه و اداره کشور و همچنین لزوم اسلامی‌سازی این علوم سخنرانی کرد.

پس از پخش نماهنگی در میان برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا طی سخنانی درباره این همایش و همچنین علوم انسانی اسلامی به بیان مطالبی پرداخت.

ارائه اثر برتر راه یافته به بخش نهایی همایش در ادامه صورت گرفت و سپس از جدیدترین اثر پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) رونمایی شد.

در ادامه از پژوهشگران برتر با اعطای جوایزی تجلیل به عمل آمد.



ارسال نظرات