خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان:

خبرنگار بسیجی با قلم خود در برابر آمریکا ایستادگی کند

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان گفت: خبرنگار بسیجی با قلم خود بر علیه آمریکا و همه کسانی که می‎خواهند تفکر آمریکا زنده شوند باید شجاعانه ایستادگی کنند و قلم بزنند.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۲۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسین کریمی‎اول در اختتامیه نخستین دوره آموزشی باشگاه خبرنگاران بسیج استان گلستان که با حضور بیش از 200 خبرنگار بسیجی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج وظیفه دارد که واقعیت‎ها را انتقال دهد و نباید در اطلاع‎رسانی درست و شفاف ملاحظه کاری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه از رسالت خبرنگاران این است که واقعیت‎ها را به درستی در جامعه انتقال دهند، گفت: در نوشتن و تهیه خبر بصیرت حائز اهمیت است و باید به جامعه آگاهی بدهیم چرا که راز ماندگاری انقلاب اسلامی در ترویج تفکر انقلاب اسلامی نهفته است.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: نباید در روزنامه‎ها و رسانه‎های داخلی بی‎دینی و مسائل ضد فرهنگی تبلیغ شودو باید اندیشه‎های ناب اسلامی نشر پیدا کند.

کریمی‎اول با بیان اینکه باید در برابر افراد بی‎دین ایستاد، افزود: خبرنگار بسیجی با قلم خود بر علیه آمریکا و همه کسانی که می‎خواهند تفکر آمریکا زنده شوند باید شجاعانه ایستادگی کنند و قلم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید خبرنگاران باشگاه خبرگزاری بسیج استان گلستان درمسیر اعتلای آرمان‎های انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان افزود: در رسانه‎ها پیام رسانی باید از روی اخلاص صورت بگیرد و امروز اطلاع‎رسانی درستیکی از وظایفی است که بر دوش تمامی نیروهای انقلابی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها