سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور

به تعویق افتادن صعود تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری به مرحله نیمه نهایی

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور به میزبانی شهرمقدس قم برگزار شد و تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری در سه دیدار خود با دو شکست و یک پیروزی کار خود در مرحله سوم به پایان برد.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۵۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ، تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری اراک که در مرحله سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در گروه نخست با تیم های ماهان تقدیس قم، شهرداری آمل و شهرداری تبریز همگروه بود با کسب یک پیروزی و دو شکست در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت تا برای صعود به جمع چهارتیم برتر این رقابت ها چشم به مرحله چهارم داشته باشد.
 
در بازی های مرحله سوم که به میزبانی شهرمقدس قم برگزار شد تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری در اولین دیدار خود با نتیجه 62 بر 66 برابر تیم شهرداری آمل تن به شکست داد.
 
در بازی دوم تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری به مصاف قهرمان فصل گذشته و میزبان این رقابت ها رفت و در شرایطی که در اکثر دقایق بازی از حریف خود پیش بود و در دقایقی از بازی با 17 امتیاز اختلاف برتری عددی داشت اما نماینده قم با بهره مندی از شرایط میزبانی و اتفاقاتی که نباید شاهد آن در ورزش قهرمانی باشیم در نهایت با نتیجه 68 بر 66 برابر شهرداری اراک به برتری رسید تا به آنچه که مستحقش نبود دست پیدا کند.
 
تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری همچنین در سومین دیدار خود برابر شهرداری تبریز با حساب 85 بر 41 به پیروزی دست یافت تا با کسب چهار امتیاز بعد از تیم های شهرداری آمل و ایثارماهان تندیس قم در مکان سوم جدول رده بندی قرار گیرد.
 
با توجه به اینکه مرحله چهارم این رقابت ها شانزدهم دی ماه به میزبانی شهرداری اراک برگزار خواهد شد، تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری یکی از بخت های مسلم صعود از گروه نخست این رقابت ها برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر به شمار می رود.

خبرنگار گروه ورزشی : ا . آقارضی

منبع :شهرداری اراک
ارسال نظرات