اهدای زمین برای ساخت سالن ورزشی توسط مادر شهید اردلی

سالن ورزشی روستای حسین آباد شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری در زمین اهدایی مادر شهید اسدی، ساخته می شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۵۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یک قطعه زمین به متراژ 2000 مترمربع توسط مادر شهید قدرت اله اسدی قلعه رشیدی در روستای حسین آباد از توابع شهرستان اردل جهت ساخت سالن ورزشی اهدا شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و مردم منطقه برگزار شد گفت: خانواده های شهدا علاوه بر اینکه اسوه صبر و شکیبایی برای همگان هستند، مظهر فداکاری و ازخودگذشتگی نیزهستند و امروز این مادر شهید با این کار خداپسندانه خود علاوه براینکه موجبات رضایت خدا را فراهم کردند موجبات رضایت و شادی بسیاری از ورزش دوستان این بخش رانیز فراهم کردند.

وی، اظهار امیدواری کرد با همت مسئولان ورزش استان و شهرستان و مردم شریف این بخش، این سالن چند منظوره ورزشی هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

رئیسی در پایان افزود: کلنگ احداث این سالن با حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان در یوم الله دهه فجر به زمین زده خواهد شد که در نهایت با ساخت این سالن جوانان و ورزشکاران روستاهای قلعه رشید، حسین آباد، قلعه درویش، شکر آباد و دره شور ازامکانات آن بهره مند خواهند شد.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان اردل اضافه کرد: عملیات ساخت این سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی و تخصیصی ورزش و جوانان تامین و تا سال 1396 به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است: ارزش این زمین بر اساس برآوردها بیش از 500 میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار