خبرهای داغ:

یک میلیون و 260 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن در کشور شرکت کردند

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: از ابتدای طرح ملی حفظ قرآن در کشور تاکنون یک ملیون و260 هزار نفر در آن شرکت کرده اند.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۷۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام احمد شرفخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر افرادی که در طرح ملی حفظ قرآن در کشور شرکت کرده، 25 هزار نفر نیز از طریق آموزش در فضای مجازی در دوره های حفظ قرآن کریم شرکت کرده اند.
وی یادآور شد: هم اکنون پنج هزار نفر در دوره تربیت مربی مرکز تربیت مربی قرآن در استان قم شرکت و موفق به دریافت گواهینامه شده اند.
حجت الاسلام شرفخانی در ادامه از برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این مسابقات در 11 رشته برگزار خواهد شد که در نشست امروز معاونان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور آئین نامه ها و دستورالعمل های این آزمون تشریح خواهد شد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یادآور شد: برنامه ریزی برای سال 95 و بیان سیاست های کلان و کمی و عناوین برنامه ها سال آینده نیز در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سرفصل برنامه های سال 95 بسته می شود.
وی استفاده از ظرفیت های استانی برای اجرای برنامه های کلان فرهنگی قرآنی را از دیگر اهداف این نشست برشمرد و گفت: اجرای امینانه نیت واقفین در استان ها نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
ارسال نظرات