خبرهای داغ:
در کرمانشاه؛

ساخت نیم ضریح خیمه گاه حضرت زینب(س) آغاز شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از اجرای پروژه عظیم ساخت نیم ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) و درب مطهر حرم امامین عسگرین به سرداب مطهر امام زمان (عج) در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۷۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هزینه ساخت این نیم ضریح و درب مقدس به 17 میلیارد ریال می رسد که از محل کمک های مردمی تامین می شود.
وی افزود: کارگاه ساخت این پروژه ها با نصب سازه چوبی هردو پروژه در مسجد جامع کرمانشاه راه اندازی شده است و به زودی مرحله قلمزنی این سازه های ارزشمند و مقدس نیز با حضور هنرمندان برجسته اصفهانی آغاز می شود.
حجت الاسلام حسینی منش با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از ستادهای پویا و فعال در کشور است، یادآور شد: استان کرمانشاه در امر بازسازی اماکن مقدسه خدمات ارزنده و قابل توجهی انجام داده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه یادآور شد: از مهمترین اقدامات صورت گرفته می توان به اجرای پروژه عظیم نور بین الحرمین و درب باب الراس اشاره کرد.
وی همچنین ساخت سه درب نقره ای در حرم سیدالهشدا (ع)، سنگ کاری حرم حسینی (ع)، خرید یک هزار خشت گنبد مطهر موسی بن جعفر(ع) و سنگ کاری تل زینبیه را از دیگر اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در کربلای معلا عنوان کرد.
ارسال نظرات