خبرهای داغ:
به منظور تکریم خانواده معظم شهداء صورت گرفت؛

دیدار مسئولین سپاه استان قم با خانواده شهید مسعودی

فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با خانواده شهید محسن مسعودی از شهدای عملیات خیبر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۲۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با خانواده شهید محسن مسعودی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: حفظ ياد و خاطره شهداي عزيز ايران اسلامي، نوعي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است و بايد در زمينه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه تلاش فراواني صورت گيرد.

وی شهداء را امامزادگان عشق خواند و ابراز کرد: تكريم شهدا، تكريم خودمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دين و اسلام است، خاطرنشان کرد: شهدا متعلق به فرد، گروه، حزب و جناح خاصی نیستند.

گفتنی است پدر شهید محسن مسعودی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت.

شایان ذکر است بسیجی شهید محسن مسعودی در تاریخ 18 اسفند سال 62 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید و نامش در زمره شهدای مفقودالاثر به ثبت رسید.


ارسال نظرات