خبرهای داغ:
معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب خبر داد:

آغاز اجلاس وحدت اسلامی مجمع تقریب مذاهب از ششم دی ماه

معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: اجلاس وحدت اسلامی مجمع تقریب مذاهب اسلامی از روز ششم دی ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۳۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمدرضا گلرو، معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اظهار کرد: برگزاری اجلاس وحدت اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های برنامه ریزی شده در هفته وحدت است.

وی افزود: این اجلاس از روز ششم دی ماه آغاز و به مدت سه روز در سالن اجلاس سران تهران ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه مهمانان این اجلاس از امروز وارد کشور می‌شوند، گفت: حدود 350 مهمان خارجی، 320 مهمان داخلی و 500 نفر دانشجو در این اجلاس حضور خواهند یافت.

گلرو تصریح کرد: آقای رئیس جمهور سخنران مراسم افتتاحیه و رئیس مجلس شورای اسلامی هم سخنران اختتامیه این اجلاس خواهند بود.

وی ادامه داد: در مدت برگزاری این اجلاس14 کمیسیون تخصصی تشکیل خواهد شد که بحران‌های جهان اسلام و راهکارهای مقابله با آن از جمله مباحثی خواهد بود که در این کمیسیون‌ها بررسی می‌شود.

معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب به دیگر برنامه‌های جشن میلاد حضرت رسول(ص) اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن میلاد پیامبر اکردم(ص)، جشنواره موسیقی و هنرهای آیینی در فرهنگسرای بهمن و دیدار مهمانان اجلاس با مقام معظم رهبری در صبح میلاد از جمله این برنامه‌ها است.

گلرو یادآور شد: در این اجلاس از پنج شخصیت تقریبی جهان تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب بیان کرد: کمپینی با عنوان عشق من محمد در کشورهای اروپایی فعالیت خواهد داشت و جشن میلاد در حدود 12 کشور خارجی برگزار می‌شود.

گلرو رونمایی از کتاب، جشنواره شعر عربی و فارسی یک هفته بعد از اجلاس و اعلام جشنواره فیلم را از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای هفته وحدت عنوان کرد.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها