خبرهای داغ:
در نماز جمعه این هفته گرگان مطرح شد؛

انتقاد به رد لایحه تاسیس مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی/ 9 دی آرزوی دشمنان را به گور برد

امام‏ جمعه گرگان گفت: با وجود قولی که رئیس مجلس برای حمایت از منطقه آزاد داده بود باز لایحه منطقه آزاد در مجلس، رای نیاورد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۰۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آیت الله نور مفیدی با انتقاد از از هیئت رئیسه مجلس  درخواست کرد که منطقه آزاد را دوباره در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد در اینچه برون از مصوبات سفر رئیس‏ جمهور به استان گلستان است، گفت: انتظارداریم نمایندگان مجلس با درک درست شرایط استان گلستان این لایحه را تصویب می‎کردند.

امام‏ جمعه گرگان با بیان اینکه منطقه آزاد منافع زیادی را برای استان گلستان به همراه دارد، گفت: منطقه آزاد جاذبه خوبی برای جذب سرمایه‎گذار دارد و فرصت مناسبی را برای اشتغال بسیاری از جوانان فراهم می‎کند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: در سفری به قم در خصوص منطقه آزاد با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت‎گو داشتم و از او درخواست کردم که از این لایحه حمایت کند.

وی با بیان اینکه با وجود قولی که رئیس مجلس داده بود باز لایحه منطقه آزاد در مجلس، رای نیاورد، ابراز داشت: استان گلستان جز هشت استان کمتر توسعه یافته کشور محسوب می‎شود و وضعیت صنعتی خوبی ندارد.

نور مفیدی با بیان اینکه ملت ایران در 9 دی 1388 آرزوی دشمنان را به گور بردند، افزود: دشمنان انقلاب با همراهی مزدوران داخلی خود به دنبال بی‎نظمی و آشوب بودند تا از این طریق، به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها