خبرهای داغ:

فراگیر شدن اسلام ناب محمدی مرهون وحدت و اتحاد بین مسلمانان است

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه فراگیر شدن اسلام ناب محمدی مرهون وحدت و اتحاد مسلمانان است گفت: علت اسلام ستیزی و اسلام هراسی در دنیا نبود وحدت در بین مسلمانان است.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۴۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: میلاد اشرف انبیاء نوعی معجزه الهی است که با ولادت ایشان نوری سراسر جهان را فرا گرفت.
وی خاموش شدن آتشکده ها، شکست خوردن کنگره مستکبران، شکسته شدن بت ها، به لرزه درآمدن زمین را از نشانه ها میلاد نبی مکرم اسلام عنوان کرد.
امام جمعه کنگاور داشتن وحدت در بین جامعه را مهم ترین وظیفه ملت و مسئولان دانست و گفت: تاثیر شعار سال جاری در قدرت گرفتن کشور از جهات مختلف را دید به طوری که دیگر کشورها هم جایگاه ایران را بهتر درک می کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: ما در آستانه یکی دیگر از حماسه های انقلاب هستیم و می بایست خود را برای حضور شکوهمند دیگری آماده کنیم.
خطیب جمعه کنگاور تصریح کرد: با توجه به موقعیت فعلی جمهوری اسلامی ایران و تاثیرگذار بودن در حل مسائل جهانی ملت فهیم ایران بار دیگر باید به پشتیبانی این نظام اسلامی در حماسه انتخابات حضور قوی داشته باشند.
حجت الاسلام ایوبی توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را از مهمترین نقاط قوت این پیشرفت دانست و اظهار داشت: در بسیاری از معادلات بین المللی تا حضور ایران نباشد کاری پیش نمی رود.
وی بیان داشت: سیاست مداران دنیا اذعان دارند که در صورت مشارکت دیپلمات های ایرانی می توانیم به نتیجه مورد نظر برسیم که این نشان از قدرت و اهمیت ایران در مسائل بین المللی است.
ارسال نظرات