خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

موسوی و کروبی دست از کج رفتاری خود بر نداشته اند/۹ دی روز مقابله با بدخواهان

حجت الاسلام سبحانی : بدانید که از اوباما گرفته تا مجلس سنا و وزیر خارجه شیطانشان هیچ کدام قابل اعتماد نیستند .
کد خبر: ۸۶۱۱۱۵۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام محمد حسین سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبد کاووس بر این جمله که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست تاکید کرد و افزود: مشاهده کردید که آنها برجام را نقص کردند و در ورود به افرادی که به کشور ایران سفر می کنند قوانین محدودیتی صادر کردند.

وی در ادامه با اشاره به عاملین فتنه ۸۸ تصریح کرد:عنایت رهبری شامل حال کروبی و موسوی شد و برای حرکت هایی که در مقابل نظام انجام میگیرد هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و ۹ دی روز مقابله با بدخواهان و کسانی است که می خواستند انقلاب را به نفع خارجی ها تغییر دهند است.

حجت الاسلام سبحانی افزود:آنها بعد از فتنه لجاجت کردند و هنوز هم با لجاجت های خود تدبیر نگرفته و دست از کج فکری های خود برنداشته اند.

وی با اشاره به روز ۹ دی اظهار کرد: بعد از حادثه فتنه ۸۸ عده ای از بدخواهان در محرم توهین کردند و به عکس امام راحل(ره) جسارت شد که این اقدامات قابل تحمل برای ملت ایران نبود و در ۹ دی روز بصیرت بود که ملت ایران انزجار خود را اعلام کردند.

امام جمعه گنبد کاووس به ولادت باسعادت پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی(ع) اشاره کرد و گفت: این عید بزرگ را به مسیحیان سراسر جهان به خصوص ایران تبریک گفته و به افرادی که تنها داعیه دار پیروی از مسیح را دارند عرض می کنیم که به قرآن ما مراجعه کنید و شخصیت عظیم شان ایشان را در قرآن بنگرید و او را بهتر بشناسید.

حجت الاسلام سبحانی با انتقاد از مدعیانی که ادعای پیروی از مسیح(ع) را دارند گفت: جشن های معصیتی که با آیین مسیح(ع) منافات دارد را کنار گذاشته و پیامبر خود را بهتر بشناسید و بنگرید که این فاجعه هایی که در جهان رخ داده، آیا با آیین و دین شما سازگار است؟

امام جمعه شهرستان گنبد در ادامه به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلاهای طبیعی و روز شهادت حجت الاسلام حسین غفاری از علمای بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کوتاهی کرد و با توجه به نزدیک شدن به روز نهضت سواد آموزی در سال ۵۸ از مسئولی خواست تا کوشش کنند هیچ بیسوادی در کشور وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و فرزند گرامیشان امام صادق(ع) این روز را به همه مسلمین جهان تبریک گفت و در ادامه افزود: حجت الاسلام زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه ارتباط مناسبی با امام(ره) داشت به نحوی که او را خمینیست می نامیدند و او با پیروی از خطوط امام و رهبر معظم انقلاب توانست چندین میلیون نیجریه ای را به دین اسلام دعوت کند و پرچم عزاداری امام حسین(ع) را همانطور که در اربعین شاهد بودید به طور خیلی باشکوه در این کشور بالا ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها