خبرهای داغ:
توسط معاونت نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش استان گلستان:

تشریح برنامه‎های هفته نهضت سواد آموزی در گلستان

معاونت نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و در کانون طه‎ها همایش بزرگداشت روز نهضت برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۵۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالحکیم فیروزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که در خصوص تدوین برنامههای هفته نضهت برگزار شده بود، اظهار کرد: در نخستین روز از هفته نهضت سواد آموزی در راستای تبیین برنامههای هفته نهضت در استان گلستان نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در هفت دی ماه سال 1358 به فرمان امام(ره) نهشت سواد آموزی در کشور شکل گرفت و گامهای موثری در طی این سالها در راستای ریشهکنی بیسوادی برداشته شد.

معاونت نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه همایش بزرگداشت نهضت سواد آموزی با حضور مسئولان ارشد استانی و نماینده ولی فقیه استان گلستان در کانون طهها برگزار خواهد شد، گفت: در طول این هفته دیدار با خانواده معزز شهدای فرهنگی، غبار روبی مزار شهدا و همچنین تجلیل از فعالان عرصه سواد آموزی را خواهیم داشت.

فیروزی به حضور و شرکت مسئولان و مدیران نهشت سواد آموزی استان گلستان در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: پنج کتاب قرآن کریم در روز چهارشنبه و در شهرستانهای گنبد کاووس به عنوان نمایندگی شرق استان و شهرستان گرگان کتابت خواهد شد و این پنج جلد به مرقد امام(ره)، حرم امام حسین(ع)، حرم امام رضا(ع)، مرقد امام علی (ع) و دفتر مقام معظم رهبری اهدا میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها