خبرهای داغ:
حماسه 9 دی در نگارستان ایران؛

9 دی با رمز لبیک یا خامنه‎ای رقم خواهد خورد

مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان در گفت‎گو با بسیج گفت: امسال حماسه 9 دی با رمز لبیک یا خامنه‎ای رقم خواهد خورد و مردم بساط فتنه جدید را بر خواهند چید.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۱۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ داود خاندوزی در گفت‎گو با بسیج اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و ما امروز وظیفه داریم که وقایع تاریخی سال 1388 را مرور کنیم و ببینیم که چه عواملی در این سال برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میراث امام(ره) یعنی انقلاب اسلامی هزینه درست کرد.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما می‎خواهیم 9 دی را درک کنیم باید حماسه عاشورا حسینی را بررسی کنیم چرا که فتنه‎گران در روز عاشورای سال 88 همانند کربلا در برابر ولایت و امام خود ایستادند اما با این تفاوت که در کربلا حسین(ع) را سر بریدند اما سیل خورشان مردم ایران در برابر فتنه عاشورای سال 1388 تمام خس و خاشاک انقلاب حسینی را با خود برد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان با بیان اینکه امروز مردم بصیرت را باید از منش فتنه‎گران بیاموزند، ابراز داشت: امروز مردم باید با خود بیندیشند که اگر فتنه‎گران سال 1388 بر سر قدرت می‎آمدند چه راهبردهایی را دنبال می‎کردند و از آن کارها دوری کنند.

خاندوزی به حضور برخی عناصر فعال فتنه 88 در بدنه دولت اشاره کرد و بیان داشت: ما امروز باید با خود بیندیشیم که آیا چنین افرادی متنبه شدند و امروز به اشتباه خود پی بردند و اگر این چنین است چرا هیچ یک از عوامل فتنه تا به امروز از مواضع خود از ملت ایران عذر خواهی نکردند.

وی با بیان اینکه فته دوستان مسیر فتنه‎گران را خواهند رفت، ابراز داشت: امروز فتنه‎گران و فتنه‎دوستان آنچنان از ولایت دم می‎زنند که گاهی نیروهای انقلابی متحجر می‎مانند که آیا ما ولایتمدارتر هستیم و آیا این اشخاصی که در برابر افکار ما قرار دارند آن سیاه رویان انقلاب اسلامی هستند.

این فعال رسانه‎ای با بیان اینکه در روز عاشورا عناصر خود فروخته و کسانی که روزی یار امیر المومنین(ع) بودند سر دردانه پیمبر(ص) را از بدن بریدند و بر پیکر پاکترین انسان‎های بشری با اسب‎های که نعل تازه زده شده بودند تاختند و بدن عزیزان کربلا را اربن اربا کردند.

فتنه گران جدید امروز به دنبال ارباً ارباً کردن آرمان‎های انقلاب اسلامی هستند

خاندوزی با بیان اینکه فتنه گران جدید امروز به دنبال اربا اربا کردن آرمان‎های انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز کسانی که خون شهیدان را پایمال می‎کنند و آرمان‎های بلند انقلاب را تضعیف می‎کنند فتنه‎گرانی هستند که اگر میدان ببینند قطعا با آتش عناد و دشمنی مملکت را بهم خواهند ریخت.

وی در معرفی فتنه‎گران جدید یاد آور شد: امروز فتنه به ترکیب جدیدی دست پیدا کرده و با فرمول انتخابات و مجلس به دنبال این هستند که مسائلی چون شورایی کردن رهبری یا تعیین جانشین برای رهبر را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در 9 دی با رمز لبیک یا خامنه‎ای و با شکوه تمام اتفاق خواهد افتاد و فتنه جدید را بر خواهند چید.، ابراز داشت: انتظار می‎رود اصحاب رسانه با حضور خود در حماسه 9 دی هم به مقام عظمای ولایت لبیک بگویند و هم حضور و پیام‎های حضور مردمی را به جهانیان مخابره کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها