خبرهای داغ:
حماسه 9 دی در نگارستان ایران:

فتنه جدیدی در راه است/ در انتخابات مردم بصیرت داشته باشند

فعال رسانه‎ای در دانشگاه در گفت‎گو با بسیج گفت: با توجه به اینکه فتنه جدیدی در راه است امروز حضور مردم در 9 دی سال 1394 بسیار مهمتر از حضور در 9 دی 1388 است.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۲۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سمیرا نوده  در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه فتنه جدیدی در راه است امروز حضور مردم در 9 دی سال 1394 بسیار مهمتر از حضور در 9 دی 88 خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید نگذارند که فتنه جدیدی در کشور ایجاد شود، افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری از نفوذ آمریکایی سخن می‎گوید نباید تصور کنیم که این بیان مقام معظم رهبری صرفا یک شعار است بلکه باید با بصیرت و هوشیاری در برابر راه‎های نقوذ دشمن ایستادگی کنیم.

این فعال رسانه‎ای در عرصه دانشگاه ابراز داشت: امروز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و از فتنه‎گران زمزمه‎هایی برای شورایی کردن رهبری شنیده می‎شود لذا برای آنکه چون سال 1388 حماسه حضور مردم تلخ نشود باید در زمان انتخاب با بصیرت عمل کنیم.

نوده با بیان اینکه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خطوط قرمز خود را از امروز مشخص کنند،خاطرنشان کرد: مردم ما بصیر هستند و می‎دانند که با آرای خود می‎توانند سرنوشت کشور را رقم بزنند و لذا نباید حق انتخاب خود را کم اهمیت جلوه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها