"رسالت بسیج حفظ نظام جمهوری اسلامی است"

دولت یازدهم میدان را برای جولان عناصر فتنه باز گذاشته است

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: دولت یازدهم میدان را برای جولان عناصر فتنه باز گذاشته و انتظار می‌رود تا در برخورد با فتنه گران براساس موازین قانونی عمل کند.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷
مجتبی صدیقی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اشاره به ریشه فتنه 88 در انقلاب اسلامی اظهار داشت: اتفاقات سال 88 جریان پیچیده ای بود که ریشه آن به سال های قبل بازمی گردد به طوری که این جریان یکبار در سال 78 به منصه ظهور رسید و متاسفانه هنوز جریان فتنه فعال است.
 
وی با اشاره به عناصر شاخص فتنه در بدنه دولت افزود: متاسفانه اقداماتی که برخی از عناصر در لایه های چندگانه در دولت داشتند زمینه هایی را فراهم ساختند که عناصر فتنه در شرایط کنونی روی کارآمده و خودنمایی کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: مهم ترین نقدی که به دولت آقای روحانی مطرح است این که عناصر فتنه را به دانشگاه ها دعوت کرده و میدان را برای جولان دادن آنان باز می گذارد در حقیقت دولت یازدهم بستر را برای حضور میدانی عناصر فتنه فراهم ساخته است.
 
صدیقی تغییر عملکرد دولت را ضروری دانست و گفت: از دولت انتظار می رود که براساس قانون عمل کرده و کسانی را که در چارچوب فتنه عمل کرده و در این جریان حضور داشتند اجازه حضور میدانی نداشته باشند.

دستگاه‌های امنیتی اجازه بازگشت به عناصر فتنه را ندهند
 
وی هوشیاری دستگاه های امنیتی را ضروری دانست و افزود: دستگاه های امنیتی باید چشم بینای نظام باشند و اجازه بازگشت به عناصر فتنه را ندهند چراکه وابستگی آنان به غرب و کشورهای محافظه کار غرب نظیر بحرین و امارات مشخص است.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: از برخی کشورها پول گرفته و با بعضی از سازمان ها ارتباط داشته اند و از رسانه های ضد انقلاب استفاده کرده اند، دستگاه های امنیتی نباید اجازه دهند که آنان بازگرداند و از  فضای موجود به نفع خودشان بهره برداری کنند.
موفقیت فتنه‌گران، چالش کشاندن نظام اسلامی را به دنبال داشت
 
صدیقی با اشاره به سرنوشت کشور در حوزه سیاست خارجه و فرهنگ در صورت موفقیت فتنه 88 گفت: چنانچه فتنه گران در سال 88 موفق می شدند به طور قطع نظام انقلابی و ساختار نظام را به چالش می کشیدند و با بسیج و سپاه برخورد و مجموعه ولایت فقیه را به چالش می کشیدند.
 
وی افزود: همچنین با شورای نگهبان و خبرگان رهبری و دیگر نهادهایی که کارکرد انقلابی و حفظ انقلاب را بر عهده دارند برخورد می کردند و از سوی دیگر کارکرد انقلابی نظام را در عرصه بین الملل به چالش کشیده و اجازه نمی دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران در بیرون و داخل مرزها کارکردهای انقلابی خود را به منصه ظهور رساند.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: بی شک اگر جریان فتنه موفق می شد کشور به شرایط دوران پهلوی باز می گشت و کشوری مانند ترکیه و مصر می شدیم و به نوعی در کنار غرب علیه دنیای اسلام قرار می گرفتیم.

رسالت بسیج حفظ نظام در موقعیت های مختلف است

صدیقی نقش بسیج را در مهار فتنه 88 موثر ارزیابی کرد و افزود: بسیج رسالت خود را در آن برهه از زمان به خوبی انجام داد و آنچه را که حضرت امام خمینی(ره) تحت عنوان بسیج پایه گذاری کرد به منصه ظهور رسید، رسالت بسیج حفظ نظام در موقعیت های مختلف است و یکی از موقعیت هایی که انقلاب با چالش و تهدید مواجه شد فتنه 88 بود.
 
وی افزود: بسیج با توجه به شناخت و بصیرت که نسبت به فتنه داشت و براساس خط دهی مقام معظم رهبری که به بسیج داشتند و راه را نشان دادند مجموعه بسیج نیز وارد عرصه مهار فتنه شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج چند کارکرد دارد که یکی از این کارکردها بصیرت دهی به مردم در فضایی بود که تبلیغات سنگین و فضای سنگین روانی در کشور ایجاد شده بود، بسیج با آگاهی دادن به اقشار مختلف مردم از فضای غبارگونه فتنه کاست و بستری را فراهم ساخت تا مردم شرایط فتنه را بشناسند و خط خود را از فتنه گران جدا سازند و در نهایت زمینه تقابل با جریان فتنه فراهم شود.
 
صدیقی ادامه داد: زمانی که جریان فتنه ورود کرد شروع به تخریب اموال عمومی کرد و در این عرصه بسیج در شهرهای مختلف در کنار نیروهای انتظامی حضور میدانی پیدا کرد و به مقابله با عناصر فتنه پرداخت.
 
وی افزود: مهم ترین کارکرد بسیج در فتنه 88 نگه داشتن ساختار بسیج و سازمان بسیج به عنوان یک مجموعه اثرگذار و پویا بود که در ابتدا ساختار خود را حفظ کرد.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات