خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از جامعه دانشگاهی عذرخواهی کند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: یکی از مسئولان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بعد از برگزاری فستیوال مختلط کویرنوردی در جلسه شواری تبیین مواضع استان قول داد که از جامعه دانشگاهی بابت برگزاری این اردو عذرخواهی کند که هنوز این کار را انجام نداده است.
کد خبر: ۸۶۱۲۰۶۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد امین کریمی با بیان اینکه دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب،مسائل فرهنگی است، گفت: چقدر شما به عنوان مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی به نوبه خود در اجرای تحقق این دغدغه رهبر گامی برداشته اید و دغدغه شما در حوزه فرهنگ چه است.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بعد از برگزاری فستیوال مختلط کویرنوردی در جلسه شواری تبیین مواضع استان قول داد که از جامعه دانشگاهی بابت برگزاری این اردو عذرخواهی کند که هنوز این کار را انجام نداده است، گفت: متاسفانه با گذشت چند ماه از این موضوع، شاهد هستیم که نه تنها عذرخواهی نکردند؛ بلکه گفته‌اند که ما چنین قولی نداده‌ایم و عذرخواهی هم نخواهیم کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عذرخواهی کردن باعث کسر شان این افراد نخواهد شد، افزود: نباید یک مسئول از یک عذرخواهی کردن بابت اشتباهی که خودشان هم پذیرفتند واهمه ای داشته باشد.

کریمی گفت: مسئولان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بابت کم کاری که در فستیوال کویرنوردی کردند با توجه به قولی که در جلسه شورای تبیین مواضع استان دادند، از جامعه دانشگاهی و مردم مومن و ولایت مدار این استان شهید پرور عذرخواهی کنند.

کریمی گفت: با توجه به سخن مقام معظم رهبری که کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم که این مسئولان کتاب دغدغه‌های فرهنگی را مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
.

ارسال نظرات
پر بیننده ها