خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان:

رسانه با حضور در میادین انقلاب مدافع حرم باشد

مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان در دیدار با خانواده شهید زاهدپور گفت: رسانه با حضور در میادین انقلاب مدافع حرم باشد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۰۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، داود خاندوزی امشب در دیدار جمعی از اصحاب بسیج رسانه شهرستان گرگان از خانواده شهید زاهدپور اظهار کرد: بسیاری از مردم ولایتمدار ما آرزوی دارند ادامه دهنده راه شهدا باشند و خیلی‎ها علاقمند هستند که برای دفاع از آل البیت به سوریه و عراق بروند ولی شاید برای بسیاری از این عزیزان این مهم مقدور نباشد.

وی با بیان اینکه امروز کسانی که اهداف شهدای مدافع حرم را دنبال می‎کنند در حقیقت مدافع حرم هستند، افزود: غرب به دنبال این است که چهره اسلام رحمانی و محمدی را کری و زشت نشان دهد و یکی از اقداماتی که می‎تواند رسانه‎های استان گلستان در دفاع از حرم آل البیت(ع) دنبال کنند این است که اسلام عزیز را در زیبا نشان دهند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: امروز رسانه‎ها با کارهای فرهنگی و انتقال پیام درست می‎توانند ادامه دهنده راه شهدا مدافع حرم آل البیت(ع) در سوریه و عراق باشند.

خاندوزی گفت: اگر ما رسانه‎ها اسلام ایمانی و محمدی را اعتلا ببخشیم قلب اهداف دشمنان و تکفیری‎ها را نشانه رفتیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه به واسطه انقلاب اسلامی از نعمت دینداری برخوردار هستیم و حضور در میادین مختلف انقلاب از جمله 9 دی ، 22 بهمن و انتخابات می‎تواند در معرفی اسلام رحمانی موثر باشد.

مسئول بسیج رسانه گرگان با بیان اینکه یکی از وصایای شهدا از جمله شهید زاهدپور ولایتمداری و دفاع از ولایت است، گفت: شهید زاهد پور مرد جنگ و مرد میدان‎های سخت بود و قطعا حضور این شهید در سوریه و عراق در مسیر ولایتمداری قرار داشت.

خاندوزی ابراز داشت: ما اصحاب رسانه باید با ولایتمداری و حضور در 9 دی و انتخابات مسیر این شهید عزیز را ادامه دهیم و باید بیانات و پندهای خانواده شهدا را که عزیزترین افراد خود را در این مسیر از دست دادند بهرهگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها