خبرهای داغ:
حماسه حضور در 9 دی و در نگارستان ایران؛

سردار باقرزاده: دست‎های پنهان و آشکاری به دنبال فتنه هستند

مشاورعالی رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در گفت‎گو با بسیج گفت: دست‎های پنهان و آشکاری به دنبال فتنه هستند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار سید محمد باقرزاده در گفت‎گو با خبرگزاری بسیج در خصوص اهمیت حضور مردم در حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی یک تجربه بسیار با ارزش است و یک سرمایه بزرگ برای ملت ایران بود که توانست از یک فتنه آمریکایی سربلند بیرون بیاید.

وی تصریح کرد: این حادثه در آن مقطع نشان داد که ملت ایران یک ملت بصیر آگاه و علاقمند به سرنوشت و عزت خود است.

مشاورعالی رئیس ستاد کل نیرو های مسلح خاطرنشان کرد: وقایع سال 1388 و حماسه مردم در 9 دی می‎تواند به عنوان یک ذخیره ارزشمند برای ما مطرح باشد.

باقرزاده با بیان اینکه دست‎های پنهان و آشکاری به دنبال فتنه هستند، گفت: عده‎ای می‎خواهند دوباره در کشور فتنه به وجود بیاورند و مردم باید بیدار و هوشیارتر از گذشته باشند.

وی به تجربیات به دست آمده در سال 88 اشاره کرد و گفت: فرد مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی‎شود و باید مراقبت شود و از تجربه با ارزش استفاده شود.

مشاورعالی رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه ملت ایران مجالی برای فتنه به فتنه‎گران ندهند، افزود: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت انتخابات پیش روی را پشت سر بگذارند و آن چیزی که به خیر و صلاح مملکت است را انجام دهند.

باقرزاده با بیان اینکه ملت ایران هوشیارانه عمل کنند و فریب دشمنان این نظام را نخورند، گفت: مردم با دقت و کاملا چشم بینا به دشمن نگاه کنند تا ببیند دشمن چه حرکت‎های را طرح ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن این روزها در حال طرح ریزی است تا در زمان انتخابات ورود پیدا کند، گفت: ما از امروز باید آمادگی خود را بالا ببریم و از الان باید تمام سکنات دشمن را رصد کنیم و اجازه ندهیم دشمن به ما رو دست بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها