خبرهای داغ:

فرهنگ عاشورایی ملت ایران خنثی کننده توطئه دشمنان در 9 دی

مادر شهید یاسر اکبر زاده: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و اطاعت از ولایت دژی محکم برای جلوگیری از نفوذ دشمن است و امت ایران اسلامی در نهم دی ماه با فرهنگ عاشورایی توانستند نقشه های دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۷۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

فاطمه میابادی مادر شهید یاسر اکبر زاده صبح امروز در  حاشیه مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: حفظ وحدت و هوشیاری در برابر دشمن از ضروریات جامعه امروزی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 در صدد براندازی اصل نظام و ولایت فقیه بود، گفت: خداوند در قرآن به وحدت مسلمین اشاره دارد که اگر با همدیگر متحد شوند پیروز خواهند شد و اگر متفرق شوند دشمن بر آنها مسلط می شود.

وی با بیان اینکه در نهم دی ماه 88 مردم ایران با اطاعت از ولی امر خویش و وحدت خود توانستند از نفوذ دشمن در کشور جلوگیری کنند، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی بخصوص در مواقع حساس کشور، دشمن، همیشه به دنبال اهداف شومی برای پیاده کردن اهداف و ارزشهای خود بوده است.

مادر شهید اکبر زاده عنوان کرد: دشمن همیشه به دنبال این بوده است که در فرهنگ و ارزشهای انسانی و الهی نفوذ کرده و تجمل گرایی و فرهنگ بیگانه را توسعه دهد برای همین ما باید با هوشیاری اهداف شوم دشمن را بشناسیم.

میابادی با بیان اینکه دشمن با روش های خلاقانه و مورد پسند اکثریت جامعه وارد شده ، افزود: باید همه ما با شناخت دشمن و مبارزه با فرهنگ بیگانه کاری کنیم تا فرهنگ دینی و اسلامی جایگزین فرهنگ غلط غرب و بیگانه شود.

وی ادامه داد: این را هم نباید فراموش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به سیره شهدا و وصیت نامه های آنها نیز می تواند راهگشای ما در برابر فرهنگ مبتذل غرب باشد.

کارشناس دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: اگر ما در جامعه به فرهنگ شهادت طلبی و سیره ائمه(علیهم السلام) و پیامبر(صلی الله علیه و آله) تکیه نداشته باشیم دشمنان ما را نابود خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در جامعه امروزی هوشیاری، وحدت، توجه به آموزه های دینی و اطاعت از ولایت سدی در برابر نفوذ دشمن خواهد بود و امت ایران اسلامی در نهم دی ماه با فرهنگ ایثار و عاشورایی توانستند نقشه های دشمن را خنثی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها