خبرهای داغ:
امام جمعه سنقر:

9 دی مهری باطل کننده بر پیشانی فتنه و فتنه گران است

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری در آستانه سالروز گرامیداشت 9 دی ماه با بیان اینکه انقلاب ایران ریشه در دل ها دارد گفت : 9 دی مهری باطل کننده بر پیشانی فتنه و فتنه گران بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۹۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

حجت الاسلام محمد باقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی اظهار داشت: یاد و خاطره حماسه آفرینان ۹ دی را گرامی می داریم و از خدای متعال علو درجات برای شهدای راه افشای فتنه ۸۸ مسئلت می کنیم و از خدای بزرگ می خواهیم که ایشان را با شهدای صدر اسلام محشور بگرداند.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه ما در طول انقلاب اسلامی هر از چند گاهی شاهد اجرای فتنه، از طریق فتنه گران داخلی با چراغ سبز دشمنان خارجی هستیم، گفت: دشمنان هر طرح و برنامه براندازی که در سایر کشورها جواب داده است را در این کشور مورد امتحان و اجرا قرار می دهند تا در راستای بر اندازی نظام اسلامی تلاش بکنند و ببینند این طرح و برنامه ها جواب می دهد یا نه.

 

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ از طریق جنگ نرم و انقلاب مخملی برنامه ریزی شده بود، گفت:  رمز فتنه و آشوب تقلب در انتخابات بود که خدا را شاکریم که این طرح  و برنامه انقلاب مخملی هم منجر به شکست شد و رسوایی ابدی دامن فتنه گران را گرفت و امروز منفور جامعه اسلامی هستند.

 

 

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: ما باید هر ساله سالروز 9 دیماه یعنی روزی که مردم همیشه در صحنه ،حاضر شدند و بساط فتنه گران را جمع کردند آن روز را به عنوان یوم الله گرامی بداریم.

 

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : هر اتفاقی که باعث ثبات و تدام  و استحکام نظام اسلامی می شود آن را ما یوم الله می دانیم و باید هر سال این مناسبت یوم الله زنده نگه داشته شود.

 

 

امام جمعه سنقر و کلیایی تاکید کرد: نسل امروزی و نسل های آینده متوجه عظمت نظام اسلامی و بصیرت ملت با بصیر ایران اسلامی باشند و بدانند که این انقلاب ریشه در دل ها دارد و ملت بزرگ ایران برای این نظام خون داده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران هیچگاه بازیچه بازی های سیاسی سیاست بازها نخواهد شد.

ارسال نظرات