خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

تحریم های امروز ایران حاصل بی عرضگی سران فتنه است / برخی حتی عرضه ندارند خانواده خود را کنترل کنند

امام جمعه قصرشیرین گفت: تحریم های امروز ایران و گستاخی غرب حاصل شاهکار و بی عرضگی سران فتنه و حامیان آنان در کشور است.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در همایش گرامیداشت 9 دی در قصرشیرین اظهار داشت: سران فتنه 88 در ایران کاری کردند که گستاخانی همچون سران کاخ سفید به خود اجازه اظهار نظر در مورد نظام دینی ایران اسلامی و ولایت فقیه را بدهند.

 

 امام جمعه قصرشیرین افزود: با فتنه ای که این افراد در کشور به راه انداختند موجب شد دشمنان دین خدا و کفار غربی به اسلام و مقدسات ما توهین کنند و مبانی دین اسلام و نظام الهی ایران را به دروغ زیر سوال ببردند.

 

وی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 همچون جنگ احزاب زمان پیامبراصل نظام را نشانه گرفته بودند افزود: این جریان پیچیده در واقع بدنبال اختلافات درونی کشور بود و مدیریت اصلی آن را آمریکا، عناصر ضد انقلاب و اسراییل بر عهده داشتند.

 

وی زباله دان تاریخ را جایگاه افرادی که در مقابل ولایت فقیه قرار بگیرند عنوان کرد و افزود: ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد هیچ شخصی در این کشور در هر پست و مقامی هم که باشد در مقابل نظام اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه قرار بگیرد.

 
امام جمعه قصرشیرین تاکید کرد: برخی حتی عرضه ندارند خانواده خود را کنترل کنند آن وقت در مورد ولایت فقیه نظر میدهند.

 

حجت الاسلام ملکی تصریح کرد: این تحریم های امروز ایران و گستاخی غرب حاصل شاهکار و بی عرضگی سران فتنه و حامیان آنان در کشور است. 

 

  وی افزود: دشمنان در سال 88 با برنامه ریزی برای براندازی نظام و انقلاب آمده بودند افزود: در ابتدا شعار حق طلبانه نامزاد های انتخاباتی را سر میداند که حق آنان و رای مردم ضایع شده است اما سپس نظام و انقلاب را زیر سوال بردند. 

 

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به حظور باشکوه و خودجوش مردم در حماسه 9 دی افزود: مردم ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در طول سی و چند ساله انقلاب همواره ثابت کرده اند از دین، رهبری و اعتقادات خود دفاع می کنند و در تمامی صحنه های نظام با تمام توان حضور خواهند یافت.

 

حجت الاسلام ملکی تاکید کرد: این حضور مردم در دفاع از نظام، انقلاب و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه بود و به همین دلیل ارزش و اهمیت چشمگیری دارد.


ارسال نظرات