خبرهای داغ:

مهربانی به دیوارهای کنگاور هم رسید

در ادامه کمپین دیوار مهربانی که در کشور گسترش یافته، تعدادی از شهروندان کنگاوری نیز در یک حرکت خودجوش محل هایی برای اهدای لباس به نیازمندان در مرکز این شهر راه اندازی کردند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
یکی از بانیان این دیوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور گفت: ما نیز همگام با تمام هموطنان خیر که در شهرهای مختلف اقدام به برپایی دیوارهایی سرشار از مهربانی کرده اند، با کمک خیرین و بزرگان شهر کنگاور اقدام به برپایی این عمل خداپسندانه کرده ایم.
حسن اسماعیلی افزود: طرفداران این کمپین با شعار 'نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار' پیام خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و از مردم می خواهند چنانچه لباس زمستانی یا کیف و کفشی دارند که به آن نیاز ندارند برای استفاده نیازمندان بگذارند و چنانچه به لباس احتیاج دارند از این محل بردارند.
وی عوامل اجرایی برپایی دیوار مهربانی در کنگاور را اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر، هیات کوهنوردی، انجمن نسیم سراب آناهیتا، کانون کوهگشت، طبیعت گرد سیروان و بنیاد حفظ میراث نیاکان عنوان کرد.
اسماعیلی شکل گیری و ادامه روند کمک رسانی در قالب این طرح به افراد بی بضاعت را نیازمند حمایت همه جانبه مردم دانست و گفت: مردم با نصب لباسهای قابل استفاده خود در محل های تعیین شده موجب دلگرمی افراد بی بضاعت خواهند شد.
دیوار مهربانی هم اکنون در خیابان امام (ره) کوچه ارزاق و دیگری در بلوار انقلاب زیر پل هوایی شهر کنگاور ایجاد شده است.
هر ساله با فرارسیدن فصل سرما حس نوع دوستی انسانها، باعث ایجاد و راه اندازی کمپین های اهدای لباس های گرم در سراسر کشور می شود تا از فشار سرما به اقشار کم درآمد جامعه کاسته شود.
ارسال نظرات