خبرهای داغ:

وحدت بزرگترین نیاز امروز جهان اسلام است

امام جمعه روانسر با بیان اینکه قرآن، بهترین سند برای بیان عظمت پیامبر اکرم (ص) است افزود: وحدت به عنوان بزرگ ترین نیاز امروز جهان اسلام به شمار آمده و اتحاد و انسجام مسلمانان راه نفوذ دشمنان را می بندد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۸۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: پیامبر عالی ترین اسوه زندگی برای سعادت بشر در دنیا و آخرت است.
خطیب جمعه روانسر تصریح کرد: همه مسلمانان باید افتخار کنند که اسلام دین رحمت، مهربانی و اعتدال است و با هرگونه ظلم و تجاوز و کشتار مخالف است.
ماموستا غفوری با اعلام اینکه قرآن سرمایه ای بزرگ برای اسلام و جهانیان است، ادامه داد: پیروی از قرآن کریم ‏عامل مصونیت از گمراهی است و هدایتگر انسان به سوی سعادت و خوشبختی است.
وی با اشاره به تلاش های ارزشمند نهضت سواد آموزی در ریشه کنی بیسوادی در ایران اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد: دین اسلام دین علم و دانش است و باید با بکارگیری تمام امکانات از ترک تحصیل دانش آموزان لازم التعلیم جلوگیری شود.
امام جمعه روانسر با بیان اینکه ظلم ستیزی از خصایص بارز حضرت عیسی بن مریم بود تصریح کرد: افرادی که خود را پیرو حضرت عیسی (ع) و منادی دفاع از حقوق بشر معرفی می کنند چرا علیه کشتار مردم کشورهای منطقه اعتراض و یا جنایات داعش ،طالبان و اسرائیل را محکوم نمی کنند.
ماموستا غفوری اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار هر روز به شیوه ای جدید علیه مسلمانان توطئه ایجاد می کنند و تمامی هتک حرمت ها، کشتارها و قتل و غارت ها در میان امت اسلام نقشه شوم انان است.
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام همواره در پی توطئه هایی برای نابودی کامل اسلام هستند و باید مسلمانان با بصیرت، هماهنگی و اتحاد توطئه های آنان را خنثی کنند.
خطیب جمعه روانسر گفت: با توجه به برودت هوا در کشور مردم می بایست در صرفه جویی در مصرف گاز و برق اهتمام بیشتری داشته باشند و صرفه جویی را در اولویت بگذارند.
ارسال نظرات