خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه استان قم:

خون پاک ریخته شده شیخ نمر موجبات سرنگونی حکومت ظالمانه سعودی را فراهم می کند

سازمان بسیج رسانه استان قم طی بیانیه ای در محکومیت اعدام شیخ نمر اعلام کرده است: آل سعود ملعون باید بداند که خون­خواه مظلومان خود خداست و انشاءالله بواسطه این خون پاک ریخته شده هرچه سریعتر موجبات سرنگونی حکومت ظالمانه آنان فراهم شده و به خاک مذلت افتند
کد خبر: ۸۶۱۵۱۱۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم طی بیانیه ای در محکومیت اعدام شیخ نمر اعلام کرده است: شهادت دلاورمردانه شیخ نمر باقر النمر را به محضر و پیشگاه امام عصر ( عج الله تعالی فرجه) و نائب برحق ایشان و تمامی مراجع عظام تقلید و عموم شیعیان و مبارزان حق طلب تبریک و تسلیت عرض می­نماییم.

در این بیانیه با بیان اینکه شهادت منتهای آرزوی مردان خداست و مجاهدان را پاداشی است که بیش از آن تصور نمی­رود. روحش در جوار رحمت حق متنعم از فیوضات الهی باد و راهش، روشنی بخش مسیر مجاهدان و مستضعفان عالم باشد، اضافه شده است: دشمنان کور دل و وحشی صفت به گمان باطل خویش سعی در خاموش کردن نور الهی، با اعدام و به خاک و خون کشاندن مجاهدان و مبارزان را دارند اما آنچه اتفاق می­افتد فراگیرتر شدن نور حق، و نمایان­تر شدن چهره زشت و روحیه درنده خویی غاصبان حرم الهی است.

در این بیانیه تصریح شده است: آل سعود خبیث که دستش به خون شیعه و سنی آغشته و جنایاتش بیشمار شده است و هر روز برگی جدید از خباثت و پلیدی­های خود را آشکار می­سازد، با ددمنشی تمام دست به اعدام عالم مجاهد و رهبر شیعیان عربستان شیخ نمر باقر النمر نمود که مدتها در حبس و شکنجه موجب اذیت و آزار او شده بودند.

ادامه بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم حاکیست: آل سعود ملعون باید بداند که خون­خواه مظلومان خود خداست و انشاءالله بواسطه این خون پاک ریخته شده هرچه سریعتر موجبات سرنگونی حکومت ظالمانه آنان فراهم شده و به خاک مذلت افتند که این سرنوشت همه ظالمان و مستکبران خواهد بود. منجلابی که امروز خود را در آن گرفتار ساخته­اند آنها را به زیر خواهد کشید. حمایت و رهبری تروریست­های تکفیری، همدستی با مستکبران و صهیونیست­ها و جنایت علیه مردم مظلوم حجاز، یمن ، بحرین، سوریه و ... نمونه ­هایی از جنایات این از خدا بی­خبران است .

ما بسیجیان و اصحاب رسانه استان قم این حرکت شنیع و ظالمان آل سعود را محکوم کرده و وظیفه خود می­دانیم که جنایات مستکبران را برملاسازیم و افکار عمومی را روشن سازیم و از خداوند منان خواستاریم که ظالمان را به سزای عملشان برساند همچنین از دولت محترم و نهادهای مربوط می­خواهیم که نهایت برخورد را با حکومت افسار گسیخته آل سعود داشته باشند و تنها به بیانیه و محکوم کردن اکتفا نکنند، تاریخ واکنش ما را ثبت خواهد کرد و باید به گونه­ای عمل کنیم که در پیشگاه الهی از بی­توجگی و کم کاری شرمسار نشویم.


ارسال نظرات