خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

رد پای استکبار در شهادت شیخ نمر مشهود است

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر توسط سران آل سعود گفت: رد پای صهیونیست و استکبار در اجرای حکم اعدام این عالم مجاهد مشهود و نمایان است.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۶۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
حجت الاسلام مجدید صفدری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب اظهار کرد: دست های ناپاک وهابیت زمانی که مستمر با دست های خون آلود آمریکایی ها و صهیونیست ها همراه می شود هر روز جنایت جدیدی را علیه بشیریت رقم می زند.
وی اظهار داشت: روحیه افراطی گری و وهابیت پرورش بزرگترین گروه تروریستی در جهان اسلام شده است که از هیچ ظلم و جنایتی در حق انسانها روی گردان نیستند.
وی بیان کرد: سران آل سعود آیت الله شیخ نمر را که دستش هرگز به سلاح نرسیده است به جرم تروریست اعدام کردند که این اقدام آنان ضد حقوق شهروندی است.
امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: سلاح شیخ نمرعلیه ظلم سران آل سعود این بود که براساس قرآن کریم که می فرماید 'در برابر ظلم ظالمان و مستکبران باید ایستادگی کرد' در بیان حقیقت ترسی به دل راه نداد و در نهایت نیز در راه دفاع از مظومان نیز به شهادت رسید.
حجت الاسلام صفدری خاطرنشان کرد: این خون های پاک بی ثمر نخواهد بود و باعث بیداری بیشتر مردم مظلوم در برابر ظالمان و جنایتکاران خواهد شد.
وی گفت: در شرایطی که بزرگترین عالم شیعه عربستان اینگونه مورد ظلم قرار می گیرد سایر شیعیانی که در این کشور زندگی می کنند چه امنیتی خواهند داشت و چه سرنوشتی در انتظار آنان است.
وی افزود: رژیم آل سعود جایگاهی برای خود در بین مسلمانان جهان باقی نگذاشته است و فریاد مظلومیت امت اسلامی که تحت ظلم آل سعود هستند هرگز خاموش نخواهد شد.
ارسال نظرات