خبرهای داغ:
همزمان با نماز ظهر و عصر در گرگان صورت گرفت؛

تجمع مردم ولایتمدار گرگان در راستای محکومیت به شهادت آیت اله نمر+تصاویر

ظهر امروز مردم ولایتمدار گرگان با تجمع در مسجد جامع گرگان شهادت عالم ربانی و مجاهد مبارز آیت الله باقر النمر که توسط رژیم ملعون آل سعود به شهادت رسید را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۰۰۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، در این مراسم حجت الاسلام سید حسین میبدی آیت الله نمر را عالمی دانست که آموخته‎های دینی خود را توانسته به جامعه بشری عرضه کند.

وی تصریح کرد: شهید مجاهد آیت االه نمر شخصیتی بود که با اقدام مسالمت آمیز و به دور از خشونت در برابر ظلم ایستادگی کرد ولی از آنجا که حاکمان عربستان گوش شنوایی برای شنیدن صدای حقانیت این عالم ربانی نداشتند آن را به شهادت رساندند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه یادآور شد: در طول زندگی رفتاری تند و خشونت آمیز از این شیخ بزرگ عربستان دیده نشد و علیرغم آن این عالم بزرگوار و 46 نفر از یارانش را آل سعود به شهادت رساند.

میبدی با بیان اینکه قلم عالم از خون شهید والاتر است، گفت: پیامبر اکرم(ص) بهترین انسان و عالم را کسی می‎داند که در برابر ظالم جاهل حقیقت گویی می‎کند و آیت الله نمر به این گونه رفتار کرد.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری شهادت این عالم بزرگوار نشانه اضمحلال آل سعود است، گفت: فاجعه منا نشانه بی‎لیاقتی و بی‎عدالتی این حکومت خبیث است و آل سعود نمی‎تواند با ظلم حکومت کند و این مهم در طول تاریخ به اثبات رسیده است.

گفتنی است در پایان این مراسم مردم گرگان با شعار« شیخ انقلابی شهادتت مبارک» و « مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر امریکا »و «مرگ بر اسرائیل»  انزجار خود را از به شهادت رساندن این عالم ربانی نشان دادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها