خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گمیشان:

جنایات آل سعود توطئه آمریکایی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گمیشان با بیان اینکه مجامع بین المللی نباید در برابر جنایات آل سعود سکوت کنند، گفت: جنایات آل سعود خود بخش دیگری از یک توطئه آمریکایی و صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۲۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی نصیری ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار شهرستان گمیشان ضمن محکومیت اعدام عالم ربانی آیت الله باقر النمر به دست سفاکان رژیم آل سعود اظهار کرد: بار دیگر دست پلید پیروان ابلیس در لباس خداپرستی و پیروی از دین اسلام از آستین رژیم منفور آلسعود بیرون آمد ودست آن مزدوران بعد از کشتار حجاج بیت الحرام در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقرالنمر آغشته به خون شد.

وی با بیان اینکه مجامع بین المللی نباید در برابر جنایات آل سعود سکوت کنند، افزود: جنایات آل سعود خود بخش دیگری از یک توطئه آمریکایی و صهیونیستی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گمیشان یادآور شد: استکبار جهانی برای تشدید تفرقه و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است بی تردید خون پاک این شهید را به زمین ریخته است.

نصیری با بیان اینکه کلام آیت الله باقر النمر ظلم ستیزی و بیدادخواهی بود، گفت: امروز ما مسلمان باید در کنار یکدیگر وحدت امت اسلامی را تقویت کنیم و قطعا این وحدت منجر به سقوط و فروپاشی رژیم آل سعود خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها