دکتر فرقانی استاد حوزه و دانشگاه در جمع بسیجیان ؛

بصیرت و پیروی از ولایت خنثی کننده نقشه های بد خواهان انقلاب

نسل جوان و مردم ما باید با بصیرت و پیروی از خط ولایت ، نقشه های بد خواهان انقلاب اسلامی را خنثی سازند.
کد خبر: ۸۶۱۶۹۷۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
دکتر فرقانی استاد حوزه و دانشگاه با حضور در نشست بصیرتی بسیجیان حوزه شهید بهشتی (ره) اظهار داشت : فتنه گران معمولا لباس حق می پوشند تا خود را حق جلوه دهند . در فتنه سال ۸۸ بازیگردانان این فتنه به بهانه تقلب در انتخابات بازیخورانی را به خیابان ها کشاندند و در روز ششم دی ماه همزمان با روز عاشورا همان سال اغتشاشات به مرحله ای رسید که در آن آشوب طلبان نه تنها با نظام بلکه با مقدسات اسلامی به جنگ پرداختند.

وی افزود : به لطف خدا امت با بصیرت ایران در نهم دی ماه از هر گروه و با هر خط و مشی سیاسی به خیابان ها آمدند و در برابر دشمنان ایستادند و تاریخ ساز شدند .

وی خاطرنشان کرد : ما باید از این فتنه هم درس و هم عبرت بگیرم . نسل جوان و مردم ما باید با بصیرت و پیروی از خط ولایت ، نقشه های بد خواهان انقلاب اسلامی را خنثی سازند که البته به لطف خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله) تاکنون نقشه ها و افکار پلیدانه آنان دفع گردیده است.
فرقانی ؛دین گرایی، وفاق ملی و جذب حداکثری امت حزب الله در پی فرمایشات رهبری را از عمده عوامل خلق حماسه نهم دی ماه بیان کرد و با تاکید بر مفاهیم اصلی انقلاب اسلامی افزود: روح اسلام گرایی و پیوستگی با رهبری و ولایت را ضامن بقای شجره طیبه انقلاب اسلامی عنوان کرد.
ارسال نظرات