خبرهای داغ:
به همت بخش خصوصی و دولتی؛

269 پروژه از ابتدای کار دولت یازدهم در گلستان کلنگزنی شده است

استاندار گلستان گفت: از آغاز کار دولت 4 هزار و 500 پروژه در استان گلستان کلنگ زنی و افتتاح شده که از این میزان 269 پروژه کلنگزنی بوده است.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۰۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در همایش توسعه استان با ایدههای جوانان که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان داری نقش راه است و مسیر استان در این نقشه راه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی و سند جامع میان دستگاهی، به منظور این اهداف ترسیم شده است، گفت: از آغاز کار دولت یازدهم 4 هزار و 500 پروژه در استان گلستان کلنگ زنی و افتتاح شده شده که  از این میزان269 پروژه کلنگزنی بوده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه یک هزار و 700 میلیارد ریال برای احداث این پروژه‎ها از منابع دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است، گفت: برندهای بسیاری از جمله خاویار، تولید گندم، سرخدار، داروهای گیاهی و اسب اصیل ترکمن در گلستان وجود دارد و با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان می توان با برنامه ریزی توسعه استان گلستان را رقم زد.

صادقلو گندم و خاویار استان گلستان را یک برند و یک محصول با کفیت در کشور دانست و گفت: در حال حاضر ظرفیت سیلوهای گندم را در استان گلستان به 700تن افزایش دادیم تا ارزش افزوده آن در استان باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها