خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اقدام عربستان در اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم می کنیم

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط آل سعود گفت: جامعه اهل سنت استان در موضع گیری واحد و صریح، این عمل آلوده به اغراض سیاسی را بستری برای نفوذ تفرقه در میان مسلمانان از سوی دشمنان اسلام دانست.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۶۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
ماموستا ملا محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با محکومیت شدید اقدام هتاکانه رژیم سعودی در اعدام عالم مجاهد شیخ نمر؛ عربستان سعودی را بی توجه به ضرورت و نیاز جهان اسلام به وحدت عنوان کرد.
وی با تقدیر از خویشتنداری و فهم والا و منطق قوی مردم کرمانشاه در پرهیز از اعمال احساسی و توجه به وحدت و همدلی در جامعه گفت: خدای بزرگ را شاکریم سطح بصیرت و آگاهی ملت متحد کرمانشاه به حدی ارتقا یافته که در شرایط حساس با تحلیل درست و مبتنی بر اصل وحدت، مسائل را مدیریت و دشمن را مایوس می کنند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور گفت: نماز جمعه کنگره هفتگی هم اندیشی و اتحاد ملت مسلمان است که انسجام عقیدتی و سازماندهی فکری و تجهیز علمی ملت در مقابله با آفت های منتشره از سوی افکار و جریان های شیطانی دشمنان اسلام را به عهده دارد.
ماموستا محمدی همچنین از مسئولان بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه که با تدابیر لازم و مدیریت جهادی بیماری آنفلوانزا را در استان کنترل کرده تقدیر کرد.
ارسال نظرات