خبرهای داغ:
آیت‌الله ممدوحی:

پایمردی مرزنشینان موجب ناکامی دشمنان شده است

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور گسترده مردم در مناطق مرزی را موجب خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان بیان کرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۶۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از دفتر نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان، آیت‌الله حسن ممدوحی در شهرستان پاوه اظهار کرد: مردم این دیار در تمام عرصه‌ها و لحظات حساس تجمع و حضور گسترده داشته‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در چنین مناطق مرزی نقشه‌های شوم دشمنان را بر باد داده و مردم در این شهرستان با اعتقادات به مبانی دینی و مذهبی و مبانی انقلابی و با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌های انقلابی، بهترین امنیت را به‌وجود آورده است.

ممدوحی افزود: انسان یک موجود ساخته و پرداخته آفرینش پروردگار است که همانند بذری برروی زمین پاشیده می‌شود و خداوند نیز زمینه رشد انسان را فطرتا در درون آن به‌وجود آورده، قرآن ارسالی را هم بر حسب فطرت انسان و چگونگی خلقت انسان بر پیامبر(ص) نازل کرد.

وی با بیان اینکه قران کریم انسان را رشد می‌دهد، گفت: این انسان مستعد که از خاک برخاسته و از مجردات پا فراتر می‌گذارد، خداوند می‌فرماید گاهی ملائکه بر آن نیز نازل می‌شود و در اثر یک سلسله مباحث تربیتی دین اسلام است که رشد پیدا کرده است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز ما شاهدیم کشورهای غربی تلاش می‌کنند فسق و فجور و ناامنی را رواج بدهند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با پایداری و استقامت دلاورمردان، اسلام را به تمام دنیا نشان داد.

این مسئول با بیان اینکه نظام اسلامی نشان داد اسلام قوی‌ترین موتوری است که می‌تواند انسان را رشد بدهد، گفت: به‌واسطه امنیت و وحدتی که در منطقه است ضرورت می‌دانم از جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری تشکر کنم که روحانی شایسته و برجسته‌ای در این منطقه است و مشکلات جامعه را مرتفع کرده است.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر، ادامه داد: این مرد تمام وجود خودش را در زمانی‌که در زندان به‌سر می‌برد و به انواع و اقسام شکنجه‌ها مبتلا شد در راه خدا نثار کرد.

وی گفت: کشتن انسان‌های در راه خدا با اسلحه، فکر را از بین نمی‌برد، بلکه به سبب مقاومت فکر خود نام و آوازه جهانی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها نابود کردن ایمان مردم را به‌دنبال دارد، ادامه داد: امروز قدرت، قدرت ایمان است که باید بیش از پیش تقویت شود.

ارسال نظرات