خبرهای داغ:
آیت الله ممدوحی:

واژه شکست در فرهنگ اسلام بی معنی است/آل سعود در حال سقوط است

آیت الله ممدوحی گفت: واژه شکست در فرهنگ اسلام جایی ندارد و پیروزی که ما آن را بیان می کنیم غیر از معنای پیروزی در نظام های آکادمیک است.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۷۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، آیت الله حسن ممدوحی در مراسم بزرگداشت آیت الله شیخ نمر که در مسجد جامع شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد گفت: در قرآن کریم فتح و پیروزی بر حسب هدف معنا می شود و به همین دلیل است که واقعه کربلا یک پیروزی بزرگ محسوب می گردد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با بیان اینکه هدف سیدالشهدا(ع) ترویج دین بود گفت: واژه شکست در فرهنگ اسلام جایی ندارد و پیروزی که ما آن را بیان می کنیم غیر از معنای پیروزی در نظام های آکادمیک است.

وی بیان کرد: ما وقتی از پیروزی اباعبدالله  صحبت می کنیم یعنی اینکه جریان حسینی یک جریان جهانی است و مربوط به زمان و خطه خاصی نیست.

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: واقعه کربلا انفجار نور بود و مشخص شد که اسلام شکست ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه آل سعود از ریشه فاسد است گفت: آل سعود ریشه در یهود دارد و اینها وهابیت را تشکیل دادند در حالی که هیچکدام از مذاهب اربعه اهل سنت، وهابیت را قبول ندارند و وهابیت تنها ساخته ذهن اهل ضرب،زر و تزویر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه آل سعود در طول چند سال گذشته جنایتهای فراوانی را مرتکب شده است گفت: یکی از جنایات آل سعود تایید کردن مشتی کر و گنگ بنام داعش است.

وی گفت: آل سعود به وسیله آنچه که فکر می کند منشاء قدرت اوست یعنی پول و اسلحه در حال نابودی است.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه شیخ نمر به دلیل بی تدبیری آل سعود جهانی شده است گفت: اسلام پیروزی را زیر خون قرار داده و خون بر شمشیر پیروز است.

وی بیان کرد: شیخ نمر خودش را در دریای غیر متناهی الهی غرق کرد و ما باید آگاه باشیم تا زمانی که اسلام بر سر ما سایه افکنده پیروزیم و باید آن را حفظ کنیم.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه امروز دشمنان با حربه های زیادی نظیر ماهواره و شبکه های فضای سایبر در حال جنگ با اسلام هستند گفت: امروز صهیونیست ها جنگ را به داخل اتاق خواب ما آورده اند و ما ملزم هستیم تا در برابر آنها ایستادگی کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز عمود قدرت در دنیاست و این به برکت اسلام است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با بیان اینکه ما امروز به کشورهای مظلوم کمک می کنیم گفت: کمک ما به کشورهای مظلوم بدون چشم داشت انجام می شود اما استکبار از کمک به کشورها چشم داشت دارد.

آیت الله ممدوحی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات خبرگان اشاره کرد و گفت: یکی از قویترین هسته های مرکزی در عالم مجلس خبرگان است که بازوی رهبری است  و باید مراقب بود کسی را انتخاب کرد که این مجلس را حفظ کند.

وی بیان کرد: صدای رسای رهبری در سطح دنیا نشات گرفته از وحدت و انسجام داخلی کشور است.


ارسال نظرات