خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان گلستان خبر داد:

حضور بسیجیان رسانه گلستان در همایش کشوری رسانه و دموکراسی

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: به مناسبت روز بسیج رسانه و گرامیداشت شهید رهبر بسیجیان رسانه گلستان در همایش کشوری رسانه و دموکراسی حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۳۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی محمد جعفری امشب در گفت‎گو با بسیج اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس دم مسیح‎هایی امام(ره) و عشق به میهن و اسلام باعث شده که همه اقشار مردم با هم بسیج شوند و در برابر دشمن تا دندان مسلح قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه رسانه‎ها و خبرنگاران مانند همه آحاد ملت نقش بسزایی در هشت سال دفاع مقدس داشتند، گفت: امروز نیاز است همانند هشت سال دفاع مقدس رسانه‎های انقلابی ما متحدانه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و از ارزش‎های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حفاظت کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه امروز باید بیش از گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم، افزود: اگر امروز رسانه‎های ما یک هم افزایی ایجاد نکنند قطعا نخواهند توانست در برابر هجمه‎های فرهنگی و اطلاع رسانی دشمنان دوام بیاورند.

جعفری خاطرنشان کرد: در عرصه بین المللی امروز مستضعفین جهانی در مظلومیت به سر می‎برند و رسانه‎های صهیونیست جهانی اهداف خود را به هر قیمتی دنبال می‎کنندو

وی گفت: در آستانه روز گرامیداشت شهید رهبر و روز قشر بسیج رسانه قرار داریم و قطعا بهره‎گیری از الگو‎های رفتاری چون شهید رهبر که شهید شاخص بسیج رسانه در کشور است می‎تواند ما را در مسیر انقلاب اسلامی پرصلابت نگاه دارد.

مسئول بسیج رسانه با بیان اینکه به مناسب روز قشر بسیج رسانه تعدادی از اعضای قشر بسیج رسانه استان گلستان در مجمع عالی رسانه در کشور حضور پیدا کردند، گفت: در این مجمع بسیجیان رسانه استان گلستان از بیانات حجت الاسلام پناهیان و استاد پورازغدی بهره‎مند می‎شوند.

جعفری ابراز داشت: در این مراسم از خانواده شهید شاخص کشوری  در سال 1394 عرصه رسانه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی روحانی فر مدیر مسئول هفته نام پیام مستضعفین تجلیل خواهد شد.

گفتنی است از سند سه جلدی نمادین شهید روحانی‎فر که توسط ثبت احوال استان گلستان تهیه شده است در این همایش رونمایی خواهد شد و همچنین کارت نمادین بسیج رسانه برای این شهید بزرگوار در این مراسم اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها