خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه:

کاندید اصلح، مقاوم در برابر دشمن و خادم ملت است +تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: به کسانی رای خواهیم داد که نسبت به دین درد تعبد داشته باشند، نسبت به ولایت فقیه تبعیت محض داشته باشند، نسبت به دشمن مقاومت داشته باشند و نسبت به مردم نوکر و خادم باشند.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۹۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ زارعی در نشست بصیرتی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید میثمی سربیشه و با حضور بسیجیان عشایر روستای کسراب برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: خداوند ما را عبس خلق نکرده است بلکه ما را خلق کرده تا او را به عنوان خالق خود بپرستیم .

وی عنوان کرد: انسان خلیفه خداوند در روی زمین و طلای خلقت و گل آفرینش است. پس بشر با دشمنان زیاد همیشه در معرض تعدی و تجاوز قرار دارد.

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه با اشاره به اینکه خداوند از روح خودش در انسان دمیده است افزود: خداوند ما را به اوج کرامت و افتخار رسانده است و برای محافظت از این کرامت، عقل و نفس لوامه را قرار داده است تا به وسیله آنها اعمالمان را کنترل کنیم .

زارعی به حوادث بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت : با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی حوادثی انقلاب را به چالش کشیده است ، از جمله در 31 شهریور سال 59 جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند که می خواستند با این جنگ کار نظام را یکسره کنند ولی ما از این جنگ به عنوان گنج استفاده کردیم و این جنگ برای ما برکاتی داشت.

وی ادامه داد: در سال 68 رحلت حضرت امام (ره) اتفاق افتاد که بد خواهان گفتند کار نظام تمام است ولی خبرگان در سال 68 بهترین کار را از خود به جا گذاشتند که آن انتخاب شایسته امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر بود.

وی از دیگر چالش های انقلاب فتنه ها را نام برد و گفت: در سال 78 فتنه کوی دانشگاه را رقم زدند و سناریوی ده سال بعدشان شد فتنه سال 88 که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند فتنه سال 88 از 8 سال جنگ بیشتر بر ما سخت گذشت.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه دشمن در آستانه انتخابات پیش رو به دنبال فتنه می باشد تاکید کرد: ما به عنوان مسلمان تکلیف داریم که هر نفر یک رای داریم و باید آن را به داخل صندوق بیندازیم چون هر رای ما خاری به چشم دشمنان اسلام و نظام است.

وی خاطرنشان کرد: به کسانی رای خواهیم داد که نسبت به دین درد تعبد داشته باشند ، نسبت به ولایت فقیه تبعیت محض داشته باشند ، نسبت به دشمن مقاومت داشته باشند و نسبت به مردم نوکر و خادم باشند.

گفتنی است، همزمان با این برنامه از پایگاه مقاومت بسیج روستای کسراب سرکشی و در پایان از خانواده فرمانده پایگاه دیدار به عمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها