خبرهای داغ:
آیت‌الله علما تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از کارشناسان برای بیان مضرات مفاسد اجتماعی

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه برای بیان مضرات اجتماعی باید از وجود کارشناسان استفاده کرد، گفت: با استفاده از زبان طنز و هنر می‌توان نسخه اثرگذاری تهیه کرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۰۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌های تلویزیونی باید بر مبنای ولایت افکار عمومی به سمت ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی تدوین و ساخته شود.

وی با اشاره به وجود مظاهر فساد در جامعه بیان داشت: باید ضررهای مفاسد اخلاقی و مظاهر فساد به صورت غیرمستقیم برای افراد جامعه بیان شود تا در این زمینه آگاهی مردم بالا برود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه برخوردهای تند چندان نمی‌تواند کارساز باشد متذکر شد: برای انتقال یک مفهوم حتی می‌توان از زبان طنز و هنر استفاده کرد.

این مسئول همفکری مسئولان برای اتخاذ راهکارهای صحیح را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: برای نتیجه‌گیری بهتر باید از وجود کارشناسان مجرب استفاده کرد تا یک نسخه علمی و اثرگذار تهیه شود.

وی با بیان اینکه در برخورد با مفاسد اجتماعی باید نوآوری و ابتکار را برای اتخاذ روش‌های صحیح در نظر بگیریم، گفت: مسئولان باید حیطه نظارتی خویش را به تمام زیرمجموعه‌هایشان تسری بدهند تا همه مردم متوجه تلاش و نظارت مسئولان باشد.

ارسال نظرات