خبرهای داغ:
آیت الله علما:

سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران را وامدار ایثار شهیدان دانست و گفت: سرکشی از خانوده شهدا وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۰۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله علما در  دیدار با خانواده شهید والامقام جواد تیرانداز که شامگاه چهارشنبه در کرمانشاه انجام شد، اظهار داشت: شهدا چشم چراغ ملت هستند و جامعه آگاه  انقلابی و اسلامی وامدار مجاهدات و ایثار شهدا است.

وی با اشاره به جانفشانی و از خود گذشتی شهدا در  دوران ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز اقتدار و امنیت حاکم در انقلاب اسلامی مرهون و مدیون خون پاک و مطهر شهدا است

امام جمعه کرمانشاه با یادآوری حضور اثر بخش طلاب و روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: طلاب و روحانیون همواره در همه عرصه‌ها پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و در حالی که لباس مقدس روحانیت را بر تن دارند همسنگر با سایر رزمندگان از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت و پاسداری نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه گفت: خانوده‌های شهدا برکات و نعمت‌های خداوند می باشند و سرکشی و بازدید از خانواده شهدا وظیفه همگان است.

آیت الله علمابا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و بر این اساس باید مکتب و سیره شهدا را در جامعه نهادینه کرد و با نشان دادن این مکتب به جوانان و نوجوانان آنها را در مسیر راه ائمه اطهار (ع) و شهدا راهنمایی و ارشاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مراسم  که با حضور جمعی از طلاب و روحیان استان کرمانشاه به همراه آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با خانواده شهید روحانی جواد تیرانداز صورت گرفت یکی از همرزمان و نیز پدر شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند.

همچنین در این دیدار که سوی از حوزه علمیه براداران استان کرمانشاه انجام شد جمعی از مسئولان و  مدیران حوزه علمیه با مشارکت طلاب و حوزوی‌ها به همراه مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه و فعالان فرهنگی استان حضور داشتند.

ارسال نظرات