خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبر داد

زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مسئولین نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: وظیفه شرعی و قانونی همه بویژه مسئولین ادارات است تا با بسیج شدن در جهت خدمت به شهدا و همچنین برگزاری کنگره بزرگ شهدای درمیان تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۶۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خدادادی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درمیان از برگزاری نخستین کنگره سرداران و 177 شهید این شهرستان در 30 دی ماه جاری با سخنرانی حجت السلام ماندگاری خبر داد گفت: این برنامه محوری با حضور مسئولان استانی و کشوری در مسجد محمد رسول الله(ص) این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه کنگره شهدای شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزار می شود افزود: از ابتدای سال جاری برنامه ریزی هایی برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره انجام شده است.

خدادادی برقراری امنیت، آرامش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل رشادت های شهدای اسلام دانست و اظهار کرد: جوانان غیور و انقلابی در هشت سال جنگ تحمیلی خالصانه در میدان های نبرد حضور یافتند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند امروز نیز مسئولین در هر جایگاهی که هستند باید قدردان نعمت بزرگ ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و از دستاوردهای ارزنده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسداری کنند .

وی تلاش در راه زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا را کمترین وظیفه مسئولین دانست و گفت: شهدای گرانقدر زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و هر خدمتی که در راه نگه داشتن یادو خاطره شهدا انجام شود بازهم در برابر رشادت های شهدای گرانقدر کم است و وظیفه شرعی و قانونی همه و بویژه مسئولین ادارات است تا با بسیج شدن عمومی در جهت خدمت به شهدا و همچنین برگزاری کنگره بزرگ شهدای درمیان تلاش کنند.

وی بیان کرد: عزت، آبرو، سرافرازی و موج بیداری اسلامی که امروز نصیب ایران اسلامی و دیگر کشورهای آزادیخواه جهان شده به برکت خون مقدس شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با تاکید بر اینکه باید جوانان زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: شهدا همچون ستاره های درخشان و ماندگار در آسمان تاریخ انقلاب اسلامی هستند که پیروی از آنها انسان را به سعادت می رساند.


خدادادی خانواده های معزز شهدا و جامعه ایثارگر را الگوی بزرگ استقامت و پایداری دانست و گفت: تجلیل از مقام شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان و پیمودن راه شهدا بدون شک بهترین وسیله برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است.

وی همچنین از آماده شدن سازه مزار شهدای گمنام شهر اسدیه خبر داد و افزود: در چند روز آینده این سازه در مزار این شهدای گرانقدر در بوستان وحدت نصب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها