خبرهای داغ:
رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر گلستان:

پیروزی انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای ایران نیست/ 80 درصد برنامه‎های ما رویکرد فرهنگی دارد

رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر گلستان 80 درصد برنامه‎های ما رویکرد فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۸۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در نشست با ستاد خبری فجر گلستان که با محوریت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردمی بوده و مردم خود شکوهمندتر از دستگاه‎های دولتی برنامه‎های دده فجر را اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فضاسازی‎های لازم در شورای هماهنگی تبلیغات صورت می‎گیرد، افزود: دهه فجر فرصتی است که دستگاه‎های اجرایی بتوانند دستاورده‎های خود را نشان دهند.

رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه 80 درصد برنامه‎های ما رویکرد فرهنگی دارد، ابراز داشت: اجتماعات اقشار مختلف و همایش‎ها در مجموعه در ایام اله دهه فجر امید آفرین خواهد بود و مردم در ایام الله دهه فجر باید از اقدامات خادمین خود در دستگاه‎های اجرایی آگاه شوند.

باغبانی با بیان اینکه ساختار اداری کاری کرده که در رویکرد‎ها ما از مردم عقب‎تر هستیم، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک پدیده جغرافیایی نبوده که تنها در ایران باقی بماند و بر این اساس می‎بینید که امروز تفکر انقلاب اسلامی به همه نقاط جهان گسترش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: کمیته همیاری و تشکل مردمی با مسئولیت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان واگذار شده است و جلسات مختلفی در این راستا با اعضای کمیته برگزار کردیم و مصوبات آن را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال شده است.

رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه برنامه‎های دهه فجر بیشتر رویکرد شهرستانی دارد، افزود: امیدواریم دهه شکوهمند انقلاب اسلامی بتواند زمینه سازی شود که دستگاه‎ها خدمات خود را به صورت واقعی به مردم منعکس کنند.

باغبانی یادآور شد: دستگاه‎های که در کمیته تشکل مردمی قرار گرفته‎اند دستگاه‎های هستند که رویکرد مردمی دارند و خیلی پروژه‎ای نیستند .

وی با بیان اینکه 55 واحد مسکونی را در ایام دهه فجر واگذار خواهیم کرد، گفت: اعتبار این واحد‎های مسکونی با 17 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه 260 پروژه اشتغال را در دهه فجر با اعتباری بالغ بر40 میلیون ریال از دیگر برنامه‎های ما در دهه فجر است، افزود: پرداخت وام قرض الحسنه به 600 نفر با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به مناسبت ایام الله دهه فجر در نر گرفته شده است.

باغبانی با بیان اینکه پنج پروژه فرهنگی و کتابخانه در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد، گفت: 775 واحد مسکن شهری بهسازی و نوسازی اتفاق افتاده است و 279 مسکن روستایی بهسازی و نوسازی آن در دهه فجر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه 251 واحد مسکن خود مالک نیز در ایام الله دهه فجر در راستای پروژه مسکن مهر خواهیم داشت، ابراز داشت: افتتاح مرکز مشاوره توسط بهزیستی، مسابقات فرهنگی با رویکرد عفاف و حجاب، کارگاه‎های دینی، افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان گرگان توسط بهزیستی در روز 13 بهمن ماه از دیگر برنامه‎های کمیته تشکل مردمی است.

رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر گلستان خاطرنشان کرد: هلال احمر در 17 بهمن افتتاح پایگاه امداد و نجان اولنگ رامیان را خواهند داشت و همایش‎های مختلف سبک زندگی اسلامی را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها