خبرهای داغ:
مدیرکل ارشاد استان قم:

فعال رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف سیاسی دروغ نمی‌گوید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فعال رسانه‌ای برای پیشبرد عالی‌ترین اهداف سیاسی هم دروغ نمی‌گوید و غیبت نمی‌کند و تا زمانی که با این آرمان به حرکت خود ادامه دهد صادق، راست‌گو و امین است.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۴۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام عباس دانشی صبح امروز در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج استان قم که در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه هدف نمی‌تواند وسیله را توجیه کند، اظهار کرد: این سنت و سیره مکتب تشییع و خاندان اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی نیز هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، اضافه کرد: افرادی که هدف وسیله را برایشان توجیه می‌کند، جنایات بسیاری در نقاط مختلف دنیا انجام می‌دهند و می‌خواهند با کشتار مردم بی‌گناه به حکومت و قدرت برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فعال رسانه‌ای برای پیشبرد عالی‌ترین اهداف سیاسی دروغ نمی‌گوید و غیبت نمی‌کند و تا زمانی که با این آرمان به حرکت خود ادامه دهد، صادق، راست‌گو و امین است.

وی از توجه اسلام ناب محمدی به ارزش‌های انسانی و پایداری در حفظ آنها در شرایط مختلف یاد کرد و ادامه داد: امانت‌داری یکی از اصولی‌ترین ارزش‌های دین اسلام است که می‌تواند در عرصه رسانه یکی از ارزشی‌ترین اصول باشد.

دانشی یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه را گرامیداشت و عنوان کرد: امیدواریم فعالان عرصه خبر در بسیج بتوانند با افزایش کمی و کیفی اخبار خود به موفقیت‌های بیشتری برسند و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی موثر باشند.
ارسال نظرات