خبرهای داغ:
رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گلستان:

بیش از 150 برنامه در استان گلستان در نظر گرفته شده است/ اما و اگر‎ها در برگزاری جشنواره فیلم فجر در گلستان

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گلستان گفت: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر 85 برنامiه در کانون مساجد مراسم جشن پیروزی انقلاب و دهه فجر ادارات ارشاد 71 در مرکز استان و شهرستان‎های تابع است.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۳۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت عصر امروز در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: سال‎های ابتدایی انقلاب اسلامی کوجکترین عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودم و در آن روز‎ها یکی از آرمان‎های ما این بود که آیا زمانی ممکن است که بگذرد بگویم سه سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته است.

وی به دلیل چالش‎ها و فرازو نشیب‎هایی که در فراروی انقلاب اسلامی قرار داشت این سوال برای ما به وجود آمده بود، گفت: با وجود تلاش و از خودگذشتگی میراث داران انقلاب اسلامی به جایی رسیده‎ایم که امروز انقلاب اسلامی سی و هفتمین سال خود را جشن می‎گیرد.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گلستان ابراز داشت: 85 مورد مراسم جشن پیروزی انقلاب در کانون‎های هنری مساجد برگزار خواهیم کرد.

فضیلت ابراز داشت: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر چهار مورد اجرای نمایش طنز، 12 مورد جنگ شادمانی و جشنواره استانی موسیقی مقام ترکمن در شهرستان مراوه‎تپه را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراوه‎تپه افتتاح دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشتیم و رویکرد فرهنگ ارشاد اسلامی به سمت تمرکززدایی فعالیت‎ها است و بر این اساس با وجود اینکه جشنوراه موسیقی مقام ترکمن به صورت استانی است در این شهرستان و در 15 بهمن ماه با مشارکت و همکاری بسیج هنرمندان اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گلستان افزود: اجرای بازی بومی و محلی؛ شادمانه دانش آموزی، شب شعر انقلاب در کردکوی، خاطره انقلاب، کارگاه خوشنویسی در آزادشهر، نمایش طنز« تکنولوژی سر رفته»، تازه‎های انقلاب، مسابقه پیامکی انقلاب در کلاله، بندرگز کارگاههای تجسمی؛ نماز، نمایش و تئاتر را خواهیم داشت.

فضیلت بیان داشت: نقاشی کودکان بی بضاعت،  جشن شادمانه، شب شعر با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری جشن 22 بهمن با استفاده از ظرفیت کانون‎های مساجد را به صورت شاخص در گرگان خواهیم داشت.

وی بیان داشت: فیلم فجر یکی از برنامه‎های احتمالی است که شاید برگزار شود درخواست هزینه‎ای 100 میلیون تومانی برای جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است که ما این میزان مبلغ را نمی‎توانیم تامین کنیم و اگر پیشنهاد ارائه شده ما مورد پذیرش قرار بگیرد جشنواره فیلم فجر در استان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گلستان بیان داشت: 85 برنامه کانون مساجد مراسم جن پیروزی انقلاب و دهه فجر ادارت ارشاد 71 در مرکز استان و شهرستان‎های تابع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها