خبرهای داغ:
رئیس ستاد دانشجویی دهه فجر گلستان خبر داد؛

تدارک 120 برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

رئیس ستاد دانشجویی دهه فجر گلستان گفت: تا به امروز بیش از 120 برنامه دانشجویی در دانشگاه‎های استان گلستان به کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گزارش داده شده است.
کد خبر: ۸۶۲۵۲۸۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیح از گرگان، علی لشکربلوکی عصر امروز در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: امروز دانشجویان در کنار دیگر اقشار مختلف جامعه به دنبال این هستند که برنامه‎های متنوعی را ایجاد کنند تا بتوانند آرمان‎های انقلاب اسلای را به دیگر بخش‎های جامعه انتقال دهند.

وی تمدن انقلاب اسلامی یکی از آرمان‎های مقام معظم رهبری است که امروز بسیج آن را دنبال می‎کنند، گفت: کمیته دانشجویی ایام الله دهه فجر به دنبال این بود که برنامه‎های خود را از ساختار محور خارج کند.

رئیس ستاد دانشجویی دهه فجر گلستان خاطرنشان کرد: سیاستگذاری مشخص تشکیل کمیته‎های شهرستانی از اقداماتی بود که در این مسیر صورت گرفته است.

لشکربلوکی یادآور شد: تمامی برنامه‎های کمیته در شورای فرهنگی دانشجویی مصوب شده و در گام دوم ما اجرای عملیاتی برنامه است ولذا بر اساس آن سین برنامه را تهیه کرده‎ایم.

وی با بیان اینکه برخی دانشگاه ها به دلیل اینکه در زمان و فصل امتحانات بودند هنوز برنامه‎های خود را اعلام نکردند، گفت: تا به امروز بیش از 120 برنامه دانشجویی در دانشگاه‎های استان گلستان به کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گزارش داده شده است.

رئیس ستاد دانشجویی دهه فجر گلستان خاطرنشان کرد: در این بین دانشگاه‎های شهرستان گرگان40 برنامه و شهرستان گنبد کاووس تا کنون 27 برنامه اعلام کرده و برنامه‎های خود را به دبیرخانه کمیته دانشجویی ارسال کردند.

لشکربلوکی از دل این برنامه‎ها 16 برنامه شاخص استخراج کردیم، گفت:برگزاری کرسی و نشست‎های بصیرتی را به صورت ویژه در شهرستان علی آباد کتول و شهرستان آزاد شهر را در ایام الله دهه فجر خواهیم داشت.

وی گفت: اردوهای جهادی و اعزام دانشجویان به مناطق محروم، دیدار دانشجویان با علمای اهل تسنن و تشیع، نشست بصیرتی با موضوع بررسی گروه‎های تکفیری، برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشجویی شهرستان گنبد کاووس، هم اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‎های ما در ایم الله دهه فجر در سطح استان گلستان است.

این مقام مسئول افزود: برنامههای دهه فجر را از بعد کیفی دنبال کردیم و در این مسیر از ظرفیت بسیج دانشجویی به خوبی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها