خبرهای داغ:
دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر گلستان عنوان کرد؛

برگزاری سومین یادواره 250 شهید اصناف گلستان

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر گلستان گفت: به مناسبت ایام الله دده فجر سومین یادواره 250 شهید اصناف در گنبد کاووس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۲۹۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، درویش علی حسن زاده عصر امروز در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: اصناف در بازار از ابتدای شکل گیری انقلاب همراه و همپای آحاد ملت در صحنه‎های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند .

وی با بیان اینکه اصناف با ایثارگری در تدام انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، گفت: امروز در سنگر اقتصادی و در مقابله با هجمه‎های دشمنان اصناف حماسه آفرین هستند.

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر گلستان گفت: برگزاری سومین شهدای اصناف استان گلستان یکی از برنامه‎های شاخص ما است که در روز 15 بهمن ماه در استان گلستان برگزار خواهد شد.

حسن زاده با بیان اینکه این برنامه با محوریت شهرستان گنبد کاووس و اصناف آن شهرستان برگزار خواهد شد، افزود:برگزاری ایستگاه صلواتی، همایش با محوریت تبین نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرگان و همایش تبیین شرایط پسابرجام و نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود شرایط اقتصادی از برنامه‎های است که در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه14 برنامه توسط 14 شهرستان در کمیته اصناف در نظر گرفته شده است، گفت: در مجموعه بیش از 40 برنامه در استان گلستان را خواهیم داشت.

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجرگلستان ابراز داشت: 17 پروژه صنعتی با ارزش 570 میلیارد ریال و اشتغال زایی 286 نفر در شهرستانهای آزادشهر، آق قلا، رامیان، علی آباد کتول، کلاله، گرگان، گمیشان و گنبد کاووس را به مناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح خواهیم کرد.

حسن زاده با بیان اینکه به فضاسازی شهری توسط اصناف محتلف توجه شده است، گفت: با نماینده شهرداری‎ها امروز هماهنگ کردیم تا در راستای فضا سازی مشکلی پیش نیاید و شهرداری به جمع کردن فضاسازی‎ها اقدام نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها