خبرهای داغ:
رئیس کمیته ترقیب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان:

حضور حداکثری در انتخابات باعث تدام انقلاب می‎شود

رئیس کمیته ترقیب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان گفت: مرکز .بزرگ مذاهب اسلامی به دنبال تقویت وحدت است
کد خبر: ۸۶۲۵۳۰۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی خیر خواه عصر امروز در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در هر کشوری انقلاب و نهضت‎های رخ می‎دهد و این انقلاب‎ها بر اساس آرمان‎های قومیتی، مذهبی یا زبانی صورت می‎گیرد.

وی تصریح کرد: در کشور ایران اسلامی در سال 1357 نهضتی به پیروزی رسید که با همه انقلاب‎ها و نهضت‎های جهان متفاوت بود.

رئیس کمیته ترقیب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان ابراز داشت: قبل از انقلاب اسلامی هر کسی مدعی باسواد بودن بود شعار زد دینی سر می‎داد اما از سال 1342 روشنگری رهبری حضرت امام(ره) مبنای نضهت اسلامی را تغییر داد.

خیرخواه با بیان اینکه نگاه بلند امام(ره) به انقلاب اسلامی این انقلاب را با انقلاب‎های دیگر متمایز کرده بود، گفت: شعار امام(ره) در انقلاب اسلامی مختص به ایران نبود و امروز در دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی می‎بینیم این پیام به سراسر جهان انتقال پیدا کرده است.

وی افزود: با هیجان وشور زیادی شعار‎های انقلاب اسلامی را در ابتدای انقلاب اسلامی سر داده می‎شد و امروز خدا را شاکر هستیم که بعد از گذشته سه دهه شاهد شکوفایی انقلاب اسلامی هستیم.

رئیس کمیته ترقیب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه وحدت بین امت‎ها و مذاهب از موضوعات کلیدی انقلاب اسلامی و بیانات امام(ره) بود، گفت: وحدت کلمه بین امت اسلامی از موضوعات مورد تاکید امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

خیرخواه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تواسته در کشورهای مختلف تاثیرگذار باشد، گفت: امروز دشمن با تفرقه و اختلاف به دنبال ممانعت از رشد و توسعه انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: پرهیز از مسائل تفرقه‎انگیز و وحدت کلمه از موضوعات اساسی است که باعث تجلی انقلاب اسلامی است و جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت باید یک بازنگری تاریخی در این مسیر باشد.

رئیس کمیته ترقیب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید به باورها و حقایق آرمان‎های انقلاب اسلامی دست پیدا کنند، گفت: مرکز بزرگ مذاهب اسلامی امروز به دنبال ایجاد وحدت و تقویت آن است.

خیرخواه با بیان اینکه امسال دو انتخابات بسیار مهم را در پیش روی داریم، گفت: انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تداوم و اعتلای انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی بیان داشت: امروز نه تنها در جهان اسلام بلکه در اروپا و آمریکا انقلاب اسلامی حرف برای گفتن دارد.

خیر خواه به برنامه‎های دهه فجر اشاره کرد و گفت: جلسه کمیته ترقیب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان با حضور 11 عضو برگزار شده و برنامه‎های متنوعی را در سطح استان تدارک دیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها