خبرهای داغ:
سرپرست پایگاه امام علی(ع) اتحادیه پیمانکاران گاز گرگان عنوان کرد؛

بحران بیکاری در 220 شرکت پیمانکاری گاز گرگان

سرپرست پایگاه امام علی(ع) اتحادیه پیمانکاران گاز گرگان گفت: به صورت قطع می‎توانم بگویم از مجموعه 235 شرکتی که به صورت پیمانکاری در اتحادیه گاز گرگان فعالیت دارند 220 شرکت بیکار هستند و کسب و کار آنها کساد است.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۹۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسینعلی جعفری در نشستی با رئیس اتحادیه پیمانکاران گاز گرگان و جمعی از بسیجیان شاخص پیمانکاران گاز  و همچنین در گفت‎گو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج اظهار کرد: صنف پیمانکاران گاز در سال 1366 در کشور شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی پیمانکاران گاز در استان گلستان در سال 1382 شکل گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر بسیاری از اعضای اتحادیه ما به علت رکود و تحریم بیکار هستند.

سرپرست پایگاه امام علی(ع) اتحادیه پیمانکاران گاز گرگان با بیان اینکه تحریم و رکود باعث شده که امروز ساخت و ساز در شهر گرگان کاهش پیدا کند، ابراز داشت: ناظران ساختمانی جلوی کاری پیمانکاران گازی که ساختمان‎های آنها پایانه کار و مجوز آن را ندارند می‎گیرند اما این درحالی است که به فعالیت برقکاران و کارگران ساختمانی توجه‎ای ندارند.

جعفری ابراز داشت: چند شغله‎ای‎ها نیز باعث اختلال در کار پیمانکاران شده‎اند چرا که آنها قدرت گرفتن مجوز برای خود را در زمینه‎های نظارتی و اجرایی دارند و هر زمان که با مشکل رو به رو شوند فعالیت خود را تغییر می‎دهند.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی هر ساله هزینه نظارت خود را افزایش می‎دهد، بیان داشت: این افزایش هزینه‎ها در حالی است که پیمانکاران گاز در طی چهار ساله گذشته هیچ افزایش دستمزدی نداشته‎اند.

سرپرست  پایگاه امام علی(ع) اتحادیه پیمانکاران گاز گرگان خاطرنشان کرد: به صورت قطع می‎توانم بگویم از مجموعه 235 شرکتی که به صورت پیمانکاری در اتحادیه گاز گرگان فعالیت دارند 220 شرکت بیکار هستند و کسب و کار آنها کساد است.

جعفری افزود: اتحادیه شرکت گاز از هیچ ارگانی حمایتی دریافت نکرده است و این در حالی بوده که بارها به نظام مهندسی کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های پیمانکاری گاز برای گرفتن مجوز باید هفت خوان رستم را بگذرانند در حالی که همین مجوز باعث محرومیت از خیلی از امکانات برای شرکت‎ها شده است.

کبری ثریا محابد خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از گرگان


ارسال نظرات
پر بیننده ها