خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی قم:

پنجمین رزمایش امربه معروف و نهی از منکر فردا در قم برگزار می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: نیروی انتظامی استان قم برای اینکه بتواند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نشر دهد رزمایش‌های مختلفی را بر گزار می‌کند و قرار است فردا پنجمین رزمایش امر به معروف و نهی از منکر در استان قم برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی است، امر به معروف یک موضوع بسیار مهم و الهی است که خداوند حفظ جامعه از انحرافات را در گرو آن می‌داند.

فرمانده نیروی انتظامی قم با بیان اینکه اسلام برای حفظ ارزش‌ها در جامعه ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل شده است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر زمینه سعادتمندی جامعه را فراهم می‌کند، دشمن در راستای برهم زدن اخلاق در جامعه برنامه ریزی کرده که باید در برابر آن ایستادگی شود.

سردار مجتبایی با بیان اینکه حضور مراجع تقلید و علما در شهر مقدس قم مانعی برای گسترش فساد و بی‌بندو باری است، گفت: نیروی انتظامی قم برای اینکه بتواند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نشر دهد رزمایش‌های مختلفی را بر گزار می‌کند و قرار است فردا پنجمین رزمایش امر به معروف و نهی از منکر در استان قم برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران انسان‌های مومن و معتقدی هستند که در برابر هرگونه بی‌اخلاقی ایستادگی می‌کنند، گفت: جامعه همواره مدافع ارزش‌ها است و کسانی که بی‌بندو باری و فساد را نادیده می‌گیرند توسط جامعه طرد شده‌اند و تحرکات آن‌ها کم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی قم در راستای نشر فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: نیروی انتظامی استان قم با برگزاری رزمایش‌های امر به معروف ونهی از منکر در راستای ترویج این فریضه مهم فعالیت می‌کند و با دیدارهایی که با مراجع تقلید و علما انجام می‌دهد برای بهتر برگزاری شدن این رزمایش‌ها تلاش می‌کند.
ارسال نظرات